Lucas Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja får håpe på det ! blir dritt fett hvis det blir mulig å se baksiden av HK ! da skal det tegnes i timesvis ! Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Spørs om du får se annet en baksiden av "hovedkort-skuffen"... Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ja ! derfor ! hva er vitsen med et VINDU bak den skuffen ? var det som bekymret meg ! får håpe at det bare er ett eksempel ! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har en liten idè... JEg kjøper meg en UV katode eller to, legger kablene inn i UV reaktive kabelstrømper, som da vil lyse opp.. Hva synes dere om det? er ikke dette den ideen jeg kom med i starten da? Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Lag nytt hovedkortbrett i plexi og tegn langs kretsene på hovedkortet med uv-reaktiv penn Edit: Stemmer.. Du skulle ikke bruke kniv eller no.. Sorry Endret 4. juni 2004 av HiddenDragon Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Har en liten idè... JEg kjøper meg en UV katode eller to, legger kablene inn i UV reaktive kabelstrømper, som da vil lyse opp.. Hva synes dere om det? er ikke dette den ideen jeg kom med i starten da? Jo, egentlig. Må ha misforstått. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vet ikke hvordan man lager hovedkort brett i plexi..! Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vet ikke hvordan man lager hovedkort brett i plexi..! Me neither. Men her sett flere her på forumet som har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå