Gå til innhold

En bitteliten utfordring...


Anbefalte innlegg

Vel, det er vel ikke akkurat en utfordring, men jeg trenger ideèr fra proffe moddere som dere. :p Vel, anyway. Har tenkt å sette inn et slikt vindu i kabinettet mitt. (Har ikke lyst til å ta fatt med kniven, det får komme senere.) Det jeg da lurer på er om dere har noen gode forslag til hva jeg kan putte inn av lys og stæsj.

 

Kriterier:

 

-Ikke dyrere enn cirka 500,-

-Ikke altfor juletre

-Ikke altfor innviklet å få i stand.

 

Kom med ideer folkens! :D

Endret av LogouT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du får jo ikke så veldig mye casemod utstyr for 500 kr. bare ei vifte koster nermere 100 (hvis du skal ha det da). eller så får du gå på [url="http://www.microplex.no"]Microplex[/url] og se på ting der.. eller på [url="http://www.3dfxcool.no"]3dfxcool[/url] som er 2 eksempler.. :p


kjøp deg en inverter og noen kalde katoder, og en saund kontroll, et par uv lys, uv reaktive ide og floppy kabler så er det en begynnesle i allfall Endret av XzErOx
Lenke til kommentar

Tja, du kan jo sette et par uv katoder inni der, så kjøper du uvrelative IDE kabler og kable strømper, det er stilig :) pris.. hvem vet :p sikkert ikke over 500,-

 

Edit: Hvor? www.microplex.no - www.3dfxcool.no - www.netconnection.no :)

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar
Tja, du kan jo sette et par uv katoder inni der, så kjøper du uvrelative IDE kabler og kable strømper, det er stilig :) pris.. hvem vet :p sikkert ikke over 500,-

Hva er IDE kabler?

IDE kabler er de kablene som du setter mellom harddisk og hovedkortet :) dine er sikkert flate og grå..

Lenke til kommentar
Tja, du kan jo sette et par uv katoder inni der, så kjøper du uvrelative IDE kabler og kable strømper, det er stilig :) pris.. hvem vet :p sikkert ikke over 500,-

Hva er IDE kabler?

IDE kabler er de kablene som går ifra hovedkortet og til harddiskene / CD-ROM stasjonen. De flate lange... (eller runde)

Lenke til kommentar

Vel, hvis du ikke har lyst å ta kniven fatt, så kan du ta sprayboksen. Mal innsiden, evt yttersiden om du vil. Legg speifliser i bunnen og fyr opp noen lys (noen!)

Kjøp sleeves til PSU om du ikke allerede har gjort det og få de kablene litt mer oversiktlig. Kjøp UV penn og lag et pent dekor, eller print ut yndlingsbildet ditt og få et reklamebirå til å lage en etch mot en billig penge (har gjort det selv, men at fattern kjente karen som var DL akkurat da, hadde kanskje noe å si)

 

Forresten, med mindre du kjøper en hel dør, så må du både frem med både kniv og vel så det for å få inn vinduet. Så da kan du jo i samme slengen gjøre noe med fronten. Kutt bort grillene, og sett inn plexi med luftehull til vifter.

Uendelig muligheter. Sjekk Bit-tech sine fora for inspirasjon. Eller bare worklog kategorien her på huset. Mange gode logger der.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Jeg har også ett forslag,men vil også benytte posten selv hvis dere vil hjelpe meg litt !

 

Jeg foreslår at du kjøper deg penner på en bokhandel eller andre steder som reagerer på UV lys siden du skal ha det ! så tegner du på evt. skjermkort osv ! det blir drit rått !

 

skal gjøre det selv !

 

men så trengte jeg litt hjelp !

 

new_sf201t3b.jpg

 

Jeg har bestilt meg dette kabinettet

 

og det står at det skal være 3 vinduer og da ser vi ett i toppen og ett i den ene siden, men hvor er det tredje ??

 

fordi hvis det er på andre side har jeg tenkte å bruke penner i forskjellige farger (grønn&Oransj) som reagerer på UV lys å tegne bakom hovedkort og på andre steder !

 

men det som er ! hvor er det tredje vinduet ?? hadde vært kult hadde det vært ett på hver side fordi når du tegner på kortene tegner du jo på kretsene og baksiden av HK er jo fulle av de så.. ! noen som vet ?? :hmm:

 

 

og her har du resulatatet på skjermkortet :thumbup:

 

wide.jpg

 

for flere bilder se denne

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...