DDDD Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Snakket med ei vennine idag og hu kom med denne problemstillingen her: -Jeg har problemer med musa mi, jeg kommer meg ikke inn på DOS. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 HOLY MACARONI! For et gullkorn! Ærlig talt, om hun var aldri så god til å bøye ølkorker med rompeballene, kunne ikke det en gang gjøre innlegget ditt til et gullkorn. Som man sier: Bånnslam. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Skal jeg le, eller bare synes dette var en smule pinlig? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 jaha, hmm den var vel morro eller no Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Finnes det egentlig jenter som bruker DOS lengre? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ærlig talt, om hun var aldri så god til å bøye ølkorker med rompeballene, kunne ikke det en gang gjøre innlegget ditt til et gullkorn. Synes den var bra jeg. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ærlig talt, om hun var aldri så god til å bøye ølkorker med rompeballene, kunne ikke det en gang gjøre innlegget ditt til et gullkorn. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Fra DOS har du kommet, i dass skal du gå, på Mac skal du gjenoppstå. Nesten like moro. Jeg klarte å holde meg på begge. (Holde latteren, altså.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå