Furyfax Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har en film som jeg skal ta backup av, og den skal brennes ut på en CD. det er en avi fil med codec xvid ( ? ) tror eg. Hvilket program kan dele denne filen i 2 deler, det bør være enkelt å bruke. Filen er på litt over 700MB og kan derfor ikke brennes på en cd. Bruker Nero som brenne program. Mvh Paul Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har en film som jeg skal ta backup av, og den skal brennes ut på en CD. det er en avi fil med codec xvid ( ? ) tror eg.Hvilket program kan dele denne filen i 2 deler, det bør være enkelt å bruke. Filen er på litt over 700MB og kan derfor ikke brennes på en cd. Bruker Nero som brenne program. Mvh Paul med en 80 min cd så kan de brennes ut... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 det går ikke, fordi filmen blir vell omgjort til mpeg eller noe annet slik at den tar mer plass.. eller tar jeg feil ? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kun hvis du brenner VCD. Hvis du brenner ut bare fila skulle det gå greit Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 skla brenne vcd, for då kan jeg spille den på dvd spilleren.. tar det ikke opp mye mer plass når jeg brenner til vcd ? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 finnes det ikke et program som kan dele filen i to ? Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Du trenger en filesplitter (åpenbart kanskje?), prøv å søk i google. Finnes muligens noen på feks. http://www.download.com/?tag=cnetfd.sb edit: merk at de fleste program til slike formål krever registrenring el. lignende Endret 4. juni 2004 av mcbeef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå