Jernlov Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg har en nokia 6600, og her om dagen fant jeg et 64MB MMC kort fra PQI som jeg tenkte jeg skulle ta i bruk i mobilen min for å dobble lagrings plassen, men når jeg gikk inn på galleri for å se på filene jeg hadde på kortet sto det: Kort skadet. Noe jeg syns er rart siden det fungerer helt fint i Kort leseren min, i Digitale fotokamera, Digitale video kamera og i mp3 spilleren min, må det være ett spesielt MMC kort for å få det til å funke? eller må det være noen spesielle filer på kort for at det skal bli gjenkjent i mobilen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 tror ikke det, men når det står kort skadet, da får du vel opp at du kan formatere det?? (det fikk nemlig jeg da jeg prøvde med et større kort på min 3650) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det trenger ikke å være et spesielt mmc-kort. Det du bør/kan gjøre er som b1n2 nevner, nemlig å formatere minnekortet, enten i kortleseren eller i selve telefonen. (Dette gjør du ved å gå inn på "minnekort" menyen og velger "formater minnekort".) Si ifra om det hjelp da for det kan hende at kortet er skadet også... Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jeg har noe av det samme problemet, bare at jeg kjøpte et nytt mms 256 twinMOS. da jeg merket at det ikke funkerte, prøvde jeg og formattere det i minnekort leseren, det gikk ikke? så i mobilen. jeg fikk formatert det. men så når jeg satt deni leseren åpnet det på pc'n. lastet inn endel bilder, musikk og .sis programmer. klarte ikke mobilen å lese det igjen. og det står formattere minnekort? hva gjør jeg galt?! alle type filene jeg lastet inn, har jeg hattpå mobilen. ved hjelp av ir overføring? på forhånd takk Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Feil på minnekortet, jeg har selv et TwinMOS 256 mb. kort på min 6600 som jeg bruker sammen med en chlas-ohlson minnekort leser. Virker uten problemer hos meg. Prøv å slette kortet et par ganger eller no.. Har ikke noen tips. KAnskje du burde be om å få et nytt kort....? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 jeg formaterte det et par ganger, men det funka ikke forde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå