*Magnus* Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Hei.. Jeg lastet med 2 maps til farcrey jeg skulle spille i dag.. men så når jeg startet opp FarCry så så jeg at det var noe som manglet ( etter at jeg skrev inn det for å få frem FPS'en ) masse rart der, så kikket jeg i Consolen, å der så jeg.. Se feil her Så slo jeg av spillet, slettet mapsene, får å håpe det funket, men akkurat det samem sto.. Er det noen som vet hva dette er ? å hvordan jeg fixer det ? ( ikke si reinstall ) -Takk Endret 4. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Kan det være noe med Shaders ? lengrere opp i consolen står det noe om Shaders i gul skrift... å i AAO etter jeg dør, velger en person å se på, så kikker jeg han i ansiktet, så slår spillet seg av å får error om noe med Shaders hvi jeg husker riktig.. Kan det være problemet ? ellre er det utelukket ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ser ingenting galt med det screenshot'et. Hva er AAO? Om noen shadere ikke lastet er ikke så farlig, du vil ikke merke noe av det... mener jeg da.. Kan du gi opp systemet ditt og forresten? Drivere osv også.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) [email protected] R9800PRO@XT med omega 4.5 ABIT NF7-S 512 DDR PC 2700 Synes det er bare så rart. det har nemelig aldri skjedd før Endret 4. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hmm de Omege driverene er populære... Har du testet de offisielle driverene? Mulig all den overklokkinga påvirker noe og, men sannsynligvis ikke problemet. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 skal ikke ha noe med problemet å gjøre. fordi det var først i dag jeg oppdaget dette.... høres jo litt mistenekig ut da,.. deleting terrain osv osv osv... høres ikke rett ut akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå