tor_erik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei! Jeg er en av de uheldige med knall PC og elendig ytelse i BF: V. Derfor lurer jeg på om noen av dere som stadig følger med på dette spillet her sett noe tegn til at patch 1.1 kommer ut i nærmeste framtid? Og ja, jeg er klar over patch 1.01, det hjalp meg heller lite... Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Dice sa at en ny patch kommer i løpet av sommeren. Men det er jo HELT på trynet at et av de mest populære spill ikke støtter en av de mest populære grafikk kortene Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Men det er jo HELT på trynet at et av de mest populære spill ikke støtteren av de mest populære grafikk kortene O'yes! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Enda verre er den stygge ctd bugen den irreterer meg grenseløst Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Dice sa at en ny patch kommer i løpet av sommeren SOMMERN! den varer jo faen fra mai-september Enda verre er den stygge ctd bugen den irreterer meg grenseløst klarer ikke og bli kvitt den uansett hva jeg jør! aa og af er slått av forlengst men neeeeei daaa.... jeg skyter en g00k så *poff* Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Dere har 1.02 i neste uke værtfall. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Dere har 1.02 i neste uke værtfall. hvis dette er en dårlig spøk blir jeg ikke blid Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) ehja... nå ble jo faktisk den patchen (1.1) sluppet 21 mai da Her kan dere laste ned EDIT: beklager, såh ikke på når dere postet inleggene deres "my bad" Endret 6. juni 2004 av eQunix Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Dere har 1.02 i neste uke værtfall. hvis dette er en dårlig spøk blir jeg ikke blid Kanskje du skal ta deg en regelmessig tur innom Battlefield Vietnam sin hjemmeside å sjekke litt der? Regner med at det er en av de sikkreste kildene. Battlefield Vietnam Update 1.02 Coming Next Week DICE has been able to track down the Crash to Desktop issue that has been reported by the members of our community since the 1.01 update. We will be releasing a new BFV update that addresses this issue next week. Please note that this update is meant only to address the Crash to Desktop issue (along with a related disconnect issue). Kilde: http://www.eagames.com/official/battlefiel...unity_update_09 Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kanskje du skal ta deg en regelmessig tur innom Battlefield Vietnam sin hjemmeside å sjekke litt der? Regner med at det er en av de sikkreste kildene. Battlefield Vietnam Update 1.02 Coming Next Week DICE has been able to track down the Crash to Desktop issue that has been reported by the members of our community since the 1.01 update. We will be releasing a new BFV update that addresses this issue next week. Please note that this update is meant only to address the Crash to Desktop issue (along with a related disconnect issue). Kilde: http://www.eagames.com/official/battlefiel...unity_update_09 Nice One Og den moden, Homefront; Men, men, vi får smøre oss med tålmodighet på 1.1, det tok jo en måned før vi fikk 1.01. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) sorry at jeg ikke sjekker EA's sider hver dag da... sjekket dem hver time en stund så ble litt lei i min endeløse jakt på en løsning. Men nå er den her Endret 6. juni 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Dice holder på med en liten oppdatering som skal fjerne deskopt buggen og diconnect buggen ! så dere som sliter med det blir dere kvitt det ! mer er det ikke foreløpig ! pachten vil nok komme i enten neste uke eller om 2 uker *edit..leste ikke alle innleggene sorry det sto vist litt lenger opp Endret 6. juni 2004 av Lucas Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 CTD bugen skal visstnok være relatert til amerikanernes mobile spawnpoint. Opplever bare CTD på kart som Ia Drang Valley og Operation Irving etc., hvor amerikanerne har et mobilt spawn point. Hvis man styrer unna disse kartene, så skal det gå greit fram til patchen kommer... Synd at det er noen av de bedre kartene i BFV Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Følg med på www.planetbattlefield.com Patcher slippes faktisk der før ea rekker å oppdatere sine sider Endret 7. juni 2004 av Croyfer Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Du mener vel www.planetbattlefield.COM ? Edit: Sorry, så ikke at du hadde oppdatert, men jeg er sikker på at det sto .no (no offence) Endret 7. juni 2004 av vorbis Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du mener vel www.planetbattlefield.COM ? Edit: Sorry, så ikke at du hadde oppdatert, men jeg er sikker på at det sto .no (no offence) Dæven du var rask der. Stod ".no" i cirka 15 sekunder! Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hei!Jeg er en av de uheldige med knall PC og elendig ytelse i BF: V. Derfor lurer jeg på om noen av dere som stadig følger med på dette spillet her sett noe tegn til at patch 1.1 kommer ut i nærmeste framtid? Og ja, jeg er klar over patch 1.01, det hjalp meg heller lite... Du har ikke på FSAA eller lignende da? Hvilket skjermkort har du? Endret 8. juni 2004 av General_Wang Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hei!Jeg er en av de uheldige med knall PC og elendig ytelse i BF: V. Derfor lurer jeg på om noen av dere som stadig følger med på dette spillet her sett noe tegn til at patch 1.1 kommer ut i nærmeste framtid? Og ja, jeg er klar over patch 1.01, det hjalp meg heller lite... Du har ikke på FSAA eller lignende da? Hvilket skjermkort har du? Min profil Ellers kan jeg jo nevne at jeg selvsagt ikke bruker FSAA på mitt 9800 Pro. EDIT: Jeg er klar over problemene med dette kortet, derfor venter jeg spent på en patch Endret 8. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Kjøpte meg BFV idag! Funker strålende på min maskin: Abit NF7 V2.0 nForce2 Ultra400 AMD Athlon XP 2500+ Barton @ XP 3200+ TwinMOS 1024MB PC3200 DDR-minne WD Caviar 160GB HDD 8MB Cache Sapphire Radeon 9800PRO 128MB 256-bit edit: Kjører i 1024x768:32 med alt på High. Bruker Catalyst 6.4. Endret 1. juli 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå