Gå til innhold

Noe som helst tegn til patch 1.1?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en av de uheldige med knall PC og elendig ytelse i BF: V. Derfor lurer jeg på om noen av dere som stadig følger med på dette spillet her sett noe tegn til at patch 1.1 kommer ut i nærmeste framtid?

Og ja, jeg er klar over patch 1.01, det hjalp meg heller lite... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dice sa at en ny patch kommer i løpet av sommeren

SOMMERN! den varer jo faen fra mai-september :wallbash:

Enda verre er den stygge ctd bugen den irreterer meg grenseløst

:yucky: klarer ikke og bli kvitt den uansett hva jeg jør! aa og af er slått av forlengst men neeeeei daaa.... jeg skyter en g00k så *poff* :confused:

Lenke til kommentar
Dere har 1.02 i neste uke værtfall.

hvis dette er en dårlig spøk blir jeg ikke blid :hrm:

Kanskje du skal ta deg en regelmessig tur innom Battlefield Vietnam sin hjemmeside å sjekke litt der? Regner med at det er en av de sikkreste kildene.

Battlefield Vietnam Update 1.02 Coming Next Week

DICE has been able to track down the Crash to Desktop issue that has been reported by the members of our community since the 1.01 update. We will be releasing a new BFV update that addresses this issue next week. Please note that this update is meant only to address the Crash to Desktop issue (along with a related disconnect issue).

Kilde: http://www.eagames.com/official/battlefiel...unity_update_09

Lenke til kommentar

Kanskje du skal ta deg en regelmessig tur innom Battlefield Vietnam sin hjemmeside å sjekke litt der? Regner med at det er en av de sikkreste kildene.

Battlefield Vietnam Update 1.02 Coming Next Week

DICE has been able to track down the Crash to Desktop issue that has been reported by the members of our community since the 1.01 update. We will be releasing a new BFV update that addresses this issue next week. Please note that this update is meant only to address the Crash to Desktop issue (along with a related disconnect issue).

Kilde: http://www.eagames.com/official/battlefiel...unity_update_09

Nice One :thumbup:

Og den moden, Homefront; :dribble:

Men, men, vi får smøre oss med tålmodighet på 1.1,

det tok jo en måned før vi fikk 1.01.

Lenke til kommentar

Dice holder på med en liten oppdatering som skal fjerne deskopt buggen og diconnect buggen ! så dere som sliter med det blir dere kvitt det ! mer er det ikke foreløpig ! pachten vil nok komme i enten neste uke eller om 2 uker :)

*edit..leste ikke alle innleggene sorry det sto vist litt lenger opp

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

CTD bugen skal visstnok være relatert til amerikanernes mobile spawnpoint. Opplever bare CTD på kart som Ia Drang Valley og Operation Irving etc., hvor amerikanerne har et mobilt spawn point. Hvis man styrer unna disse kartene, så skal det gå greit fram til patchen kommer... Synd at det er noen av de bedre kartene i BFV :(

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg er en av de uheldige med knall PC og elendig ytelse i BF: V. Derfor lurer jeg på om noen av dere som stadig følger med på dette spillet her sett noe tegn til at patch 1.1 kommer ut i nærmeste framtid?

Du har ikke på FSAA eller lignende da?

Hvilket skjermkort har du?

Endret av General_Wang
Lenke til kommentar
Hei!

Du har ikke på FSAA eller lignende da?

Hvilket skjermkort har du?

Min profil ;)

Ellers kan jeg jo nevne at jeg selvsagt ikke bruker FSAA på mitt 9800 Pro.

EDIT: Jeg er klar over problemene med dette kortet, derfor venter jeg spent på en patch ;)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kjøpte meg BFV idag! Funker strålende på min maskin:

Abit NF7 V2.0 nForce2 Ultra400

AMD Athlon XP 2500+ Barton @ XP 3200+

TwinMOS 1024MB PC3200 DDR-minne

WD Caviar 160GB HDD 8MB Cache

Sapphire Radeon 9800PRO 128MB 256-bit

edit:

Kjører i 1024x768:32 med alt på High. Bruker Catalyst 6.4.

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...