anderslien Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jeg lurte på om noen vet om Sendo X kommer til Norge og når? Hvor mye vil den koste, og kommer den til å ha Norsk meny hvis den kommer til Norge? Endret 4. juni 2004 av anderslien Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Om den kommer til Norge er det vel ikke noen som er helt sikre på, men de har jo sagt før at den skal komme hit. Men jeg må si jeg begynner å ha min tvil Den kommer sikkert til å koste misnt like mye som SX1 og 6600 gjorde da de kom ut og om den har norsk meny, ja det har den nok Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Okey... Jeg leste på mobilburn at den skulle komme ut i tredje eller fjerde kvartal 2003! Da er den altså forsinket... Når har de sagt at den skal komme ut? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det er jeg ikke sikker på, men jeg har også lest at den skulle komme ifjor ja. Men den er nok forsinket... Så tipper den kommer rundt juletider i år kanskje på høsten Lenke til kommentar
Normann Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hørte av noen her for en stund siden at den har kommet til Italia... vet ikke om dette stemmer, men du kan jo undersøke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå