Gå til innhold

4444 Kbyte/sec??

Anbefalte innlegg

hei! har skaffet pinnacle studio 8(videoredigering progream greie), men når jeg skal "capture"(fra et DV kamera) så står det:

"Sorry, cannot capture.

The data rate on drive X:* is less than required

rate of 4444 Kbyte/second"

*samme gjelder også C: og F:

Når jeg går inn på settings står det at jeg har Data Rate på ca 3300 Kbyte/sec (både Read og Write)..

Hva kan det være?

mvh $ig

(Jeg vet jeg har en bra nok PC for den er bare 1 år gammel.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sjekk om du kjører udma 5 på hd og kjør testen igjen. Står at harddisken din er for treg. 5400rpm, laptop? da har du ett problem

HDene min er 7200rpm(er stasjonær PC).

Hva er udma 5?

Lenke til kommentar
sjekk om du kjører udma 5 på hd og kjør testen igjen. Står at harddisken din er for treg. 5400rpm, laptop? da har du ett problem

5400rpm laptop harddisk er fint for DV... :)

Ja, jeg vet. Jeg har det selv! (gamle laptoper hadde 4200 uansett)

Lenke til kommentar

Nå prøver jeg meg på en spansk en, det er sletts ikke sikkert dette virker, men forsøket er godt ment:

Jeg mener det er slik at når Studio 8 og Studio 9 starter for første gang så kjører det en hastighetstest mot HD dine. Dette tror jeg ikke blir gjentatt senere uten at du ber om det. Hvis du kjører hastighetstest med mange residente programmer gående, antivirus, internettoppkoblet osv så kan tilsynelatende lese/skrivehastigheten bli feil. Det kan være forsøket verdt å "disable" det du har av residente programmer og kjøre ny hastighetstest.

Hjalp det ikke sier du? Sorry, det var mitt beste forslag... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...