Endre Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Dear resellers It is with a great deal of sadness I have to report that I have been let go from nVENTIV today. Also it has come to knowledge that the company today has filed for bankrupcy. On the personal side I would like to thank you all for the time we have been doing business together. Med venlig hilsen / Best regards Klavs Steenhof International Sales Manager nVENTIV A/S Trist. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Dette er en mail forhandlerne har fått. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja ja...ikke mye å gjøre med...jeg for min del liker Vapochill bedre...bedre utseende, men nVentiv yter vel bedre da...synd at det ikke er noen igjen til å konkurrere med Asetek da... Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Noooo Det var en trist nyhet å få... Får håpe noen kan skrape sammen restene av nVENTIV og starte et nytt firma da. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Uffda... Da er det vel bare en aktør igjen på det markedet? Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Aften Det er ikke første gangen "de" der går konk. De er nok tilbake under nytt navn om ikke så altfor lenge skal dere se. Kan jo ikke la Vapo få monopol på god kjøling /jan Lenke til kommentar
korny Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg får vel skrape penger sammen raskere en jeg hadde tenkt så jeg kan få en av de som fortsat er på markedet. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg får vel skrape penger sammen raskere en jeg hadde tenkt så jeg kan få en av de som fortsat er på markedet. Er nå ikke så lurt å kjøpe en Mach 1/2 nå hvis firmaet er konkurs. Da får du sannsynligvis ikke hjelp hvis det skulle skje noe (garanti o.l). Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har du kjøpt den igjennom ein vanleg forhandlarledd i Noreg skal det ikkje vere noko problem i alle fall dei 2 første åra. Etter det kan det bli litt vanskeleg Men viss selgar også går konk. Då har du eit stort problem viss noko skulle ryke. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) det er mye rart som har skjedd bak nVENTIVS vegger ganske lenge skal man tro det man hører, så dette kommer i grunn ikke som noe sjokk. de fikk jo et forbanna kjøleskapfirma til å lage enhetene sine jo.. asetech har bedre kompetanse, om en ikke bedre produkter. nVENTIV var bare hakket for userriøse foretningsmessig. Endret 4. juni 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Relativt uforventa.. Jaja, det er et veldig like marked de selger til. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Det var da som pokker da! Først Hercules og så nVENTIV! Kan det bli noe mer trist nå? Selv om Hercules bare stoppa produksjon av Skjermkort da! Endret 5. juni 2004 av darkX Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 velvel, livet går videre. litt synd kanskje, men har alltis likt asetek bedre Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ta det med ro folkens, det Kommer alltid noe nytt og bedre Lenke til kommentar
Tammaz Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Håper ikke Asetek setter opp prisene da. Ingen konkuranse er ikke bra for oss. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 de fikk jo et forbanna kjøleskapfirma til å lage enhetene sine jo.. Og så? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå