b-real Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg sier det sånn Seriøst, det må være noe galt med denne dialekten. Ja, det er noe galt med den. Jeg har aldri kjøpt no fra tv-shop jeg. Dog, gammlingne kjøpte en gang et sånt råkostjern eller.no Funket ganske bra imo. Dog, det er vel kastet. Er flere år siden dette. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har alltid hatt lyst på Quick 'n' Bright. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg skulle ønske vi fikk TV-Shop ala nerdorama, geekstuff, thinkgeek jeg. Har nevnt nerdorama litt for mye i det siste :\ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Greide å grine meg til å få mamma til å bestille "Banjo Lure" til meg en gang. Betalte selv da. Det var lissom sånne jævla bra fiske-saker, men de var så lette at det var umulig å kaste ut med dem. Også smelta de i sola. Og det lukte vondt da de var smelta. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har alltid hatt lyst på Quick 'n' Bright. Du, Quick and bright er bare no tull... Mi mor kjøpte no slikt en gang, den pastaen/krem tinge er jo helt på ville veier, ble jo nesten som lim...umulig å fjerne Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Noen som har testa Dormatron? Har aldri kjøpt noe annet enn Flying Lure på TV shop. De var ok til abborfiske på merkelige steder men jeg vil ikke kalle det noe røverkjøp. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Greide å grine meg til å få mamma til å bestille "Banjo Lure" til meg en gang. Betalte selv da. Det var lissom sånne jævla bra fiske-saker, men de var så lette at det var umulig å kaste ut med dem. Også smelta de i sola. Og det lukte vondt da de var smelta. Når du forklarer ting, så får man lyst til å klappe deg på hodet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Noen som har testa Dormatron? BTW: ho dama trenger nesespray Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er old school TV shoppen som var fet.. Med [b]Mike Levy[/b] som gal programleder og glimrende produkter som "DidiSeven" og "The big green clean machine" Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja, jeg savner virkelig de tidene Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 husker jeg satt å så på TV-Shop en gang, så reklamerte de for en støv kost som hette "Dusty Dirt Devil" Syns bare det navnet var ganske Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Konsonantisk alliterasjon, forresten. "Dust Dirt Devil", altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå