Gå til innhold

Tv-Shop Threaden

Anbefalte innlegg

Her er threaden hvor de som har prøvd noen tv-shop produkter, kan fortelle om de virkelig funket som de skulle, eller bare var søppel!

De jeg har prøvd: Total Gym 1000 - Dritfett treningsapparat, gir skikkelig god feelig av å drive å dra seg selv opp og ned :D Men særiøst, et produkt jeg anbefaler, funke rksikkelig godt (faren til en kompis har det)

Abflex: No comments, søppel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreldra kjøpte noen kniver for lenge siden, dem funka ganske fint/lenge..

Greit nok at man ler av det i begynnelsen, men når man ser det time etter time, så tror man faktisk på det og får lyst til å ringe.. Var vel i fjor, var nattevakt og kabelen var b0gis så eneste jeg fikk inn var TV-Shop.. Lot det sto på mens jeg drev med andre ting, 2 netter på rad, i en rundt 5 timer hver natt.. :laugh: Hadde faktisk litt lyst til å bestille litt av hvert, vaskemiddel, verktøy osv osv.. :blush:

Lenke til kommentar
Venninna mi kjøpte den "split ends" greia. Prøvde den av hun. Og den virket overhode ikke!! Den bare virket ikke. Dårlig Blæh! garbage!

Hva gjør split ends?

Fjerner split ends... vi jenter med langt hår (enkelte gutter for den sakens skyld) har splittede ender på hårstrået og pistrete hår. Denne saken skulle fjerne det så man får glatt, ferdigstusset og vakkert hår.

Lenke til kommentar
Venninna mi kjøpte den "split ends" greia. Prøvde den av hun. Og den virket overhode ikke!! Den bare virket ikke. Dårlig Blæh! garbage!

Hva gjør split ends?

Fjerner split ends... vi jenter med langt hår (enkelte gutter for den sakens skyld) har splittede ender på hårstrået og pistrete hår. Denne saken skulle fjerne det så man får glatt, ferdigstusset og vakkert hår.

Hm, jaok...skjønner

Flaks for meg at jeg ikke har "split ends"

Når jeg hører Tvshop tenker jeg:

Husmødre, kina, plastik å løse skruer :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...