Tommy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) ....vil jeg si klassisk asp kan være å foretrekke fremfor asp.net.... Hjelp.. hva skjer med verden? Anbefaler du FrontPage fremfor dreamweaver, GoLive etc. også eller? Paint fremfor Photoshop? Endret 15. november 2007 av Tommy Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 ....vil jeg si klassisk asp kan være å foretrekke fremfor asp.net.... Hjelp.. hva skjer med verden? Anbefaler du FrontPage fremfor dreamweaver, GoLive etc. også eller? Paint fremfor Photoshop? Nå er du vel inne på ting som utviklere ikke bryr seg stort om. Dette passer vel bedre inn på Web-design, HTML og CSS - delen av forumet? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Han mener at backup foretrekker noe som er underlegent noe annet. Og jeg er helt enig, klassisk ASP er både TREGERE og man har mindre KONTROLL i ASP framfor ASP.NET. Det er kanskje lettere, men vi driver ikke med programmering fordi det er så forbanna lett, gjør vi vel? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Noen som har peil på oppdaterte (vs.net 2008) ASP.NET tutorial online? Har erfaring fra C#. Lenke til kommentar
dialafc Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som har peil på oppdaterte (vs.net 2008) ASP.NET tutorial online? Har erfaring fra C#. Det ligger en god del tutorials på www.asp.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå