RolfOve Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jeg er på utkikk etter programvare for windows som leser dvder selv om de er oppskrapet. Sliter litt med stygge farger når jeg spiller av en oppripet dvd. Finnes det noe alla cd paranoia til dvd? Endret 4. juni 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Nei, desverre. Et tips for framtida kan kanskje være å ta backup? Jeg ville ihvertfall ikke hatt dårlig samvittighet av å laste ned en backup på f.eks. dc++, du har jo kjøpt dvden. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Funker ikke de vanlige programmene som brukes til cd? Som nero og sånt, så kan du vel åpne dem med daemon tools. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Nei, får stygge farger og sånnt. Vel vel. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det finnes reparasjons væsker som sliper ned overflaten på dvd`n og polerer den etterpå. Det funker på riper som ikke er alt for dyre. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Prøv å vask DVD-platen med tannkrem! Seriøst! det har funket for meg mange ganger!! tannkrem inneholder et fint slipemiddel som fjerner små riper i overflaten på platen! Det kan være nok til at den fungerer igjen! Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg har prøvd både tankrem og zalo til ingen nytte, men tusen takk for nyttige tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå