Rafael Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Hello.. jeg tror jeg kanskje har bestemt meg for gf4, men det er ikke sikkert. Jeg lurer bare derfor på om hvilket av disse merkene er best? Er det en som er bedre enn den andre? Kan man bruke Detonator driverne til begge kortene, eller er det sånn som på Ati sine kort, at man må bruke reference drivers? Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 MSI og GAINWARD har begge gode kort, men gainward har ofte en "golden sample" utgave av sine kort.. det er meget overklokkbart du kan bruke nvidia sine referanse drivere på alle kort med geforce kjerne... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Jeg har selv MSI og synes det er et kongekort... Likevel tror jeg at jeg ville kjøpt et Gainward dersom jeg hadde kjøpt i dag..... :smile: Lenke til kommentar
tronh Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Vet bare at MSI har en vifte som bråker som en jetmotor ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå