dimdal Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Når jeg ser sånne spørsmål får jeg lyst til å riste den som stiller det!! HL er et mesterverk av de sjeldne! De som ikke har runna HL har gått glipp av noe _veldig_ stort! Personlig har jeg spilt gjennom HL - 7 ganger Blueshift, Opposing force osv også! Konge Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Har spilt igjennom Half Life 1 den siste uken. Brukte som sagt en ukes tid, og har spilt et par timer hver dag kan jeg tenke meg. Vil bestemt si det var verdt det! Kjøpte Generation pakken, så tenkte jeg skulle gå løs på Opposing Force nå. Eneste som irriterer meg er at cdkeyen ikke virker med Steam, så det blir ikke noe CS. Endret 12. juni 2004 av fjotten Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg synes at Half-Life er et "must" for alle gamere Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg synes at Half-Life er et "must" for alle gamere Ikkje for dei som ikkje likar det Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Half-Life er deffinitivt verdt å spille igjennom nå, OM du ikke har spillt igjennom det før Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 JEG synes Half Life er direkte kjedlig, og tror ikke jeg går glipp av noe stort Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Fått spillet? Jepp!! Fikk pakken på fredag, så i helgen ble det dårlig med fotball og grilling på meg!!! Lørdag+Søndag ble det stort sett HL1 uavbrutt Nydelig spill!! Fikk litt "retro-feel" med den gamle grafikken, men det gjør ingenting når gameplay og historie er så knallbra som i dette spillet. Ble ferdig med spillet i går kveld og gleder meg til å ta fatt på "Opposing force" og "Blue shift". Gleder meg enda mer til HL2 for å se hvordan historien fortsetter! Eneste jeg har å utsette på spillet var den der ultra-kjedelige tomb-raider-hoppe-sekvensen mot slutten av spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå