Crazy_Viking Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Får man bedre ytelse på grafikkkortet med dvi-kontakt! noen sa til meg at grafikkortet ikke "sliter" så mye med dvi!? fikk ingen forskjell i 3dmark, men det viker som ut04 går "lettere" med dvi. Noen som har noen meninger om dette? Crazy... Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det hjelper på hastigheten på LCD skjerm, for å unngå ghosting... Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Det hjelper på hastigheten på LCD skjerm, for å unngå ghosting... i know , men blir ytelsen bedre på grafikkortet? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 tviler på det jeg... ikke det at jeg kan noe om emnet, men det er vel bare det at det kommer ut som digitalt istedet for analogt, og for å holde ytelsen stabil, så er sikkert den prosessen som gjør de digitale signalene om til analoge signaler separat fra de "ytelses-givende" prosessene... det tror iallefall jeg.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du får ikke mer FPS ved å bruke DVI, hvis det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Men responstiden blir kjappere.... Jeg bruker DVI på min 17" CRT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå