jonnor Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Noen som vet om denne er noe å satse på? Ligner en del på Frontron/Source da... På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 har du prøvd å søke før 1 2 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Ja, det har jeg... Og de linkene der gav meg ikke så mye nyttig info akkurat, bare noen få som sa at den var bra uten noen særlig begrunnelse eller om de hadde den i det hele tatt. Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ok, den psu'en du refererer til (nortq) er en vannvitti bra psu. skal bestille en slik i morgen. den leverer stabil spenning og lager nesten ikke lyd med sin 120 vifte Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Må si meg enig. Har nettopp kjøpt to av disse. Begge står i pc'er med P4 2.8 GHz. Den ene ble klokket opp 3.1 GHz uten problemer. Stille er de også. Nå gjelder det bare å se åssen de oppfører seg over tid. Må nevne at den ene vifta allerede har begynt å gi fra seg enn irriterende tikkelyd, men regner med at det bare er jeg som har hatt maks uflaks igjen. Kommer vel uansett til å prøve å bytte den ut med en Past og Fanmate. Den er stille, men ikke stille nok. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Da tenker jeg at det blir denne PSU som blir min neste strømforsyning, da den er en god del billigere enn F/S. Men har også hørt at den blir kalt Q-tec kvalitet, noen som kan avkrefte evt. bekrefte hvorfor den er så dårlig? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Men har også hørt at den blir kalt Q-tec kvalitet, noen som kan avkrefte evt. bekrefte hvorfor den er så dårlig? Er bare tull det, tror dem tenker samme pris samme dritt når dem sier slikt... Har en selv å er stooor fornøyd! Helt stabile spenninger, helt lydløs... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Da tenker jeg at det blir denne PSU som blir min neste strømforsyning, da den er en god del billigere enn F/S. Men har også hørt at den blir kalt Q-tec kvalitet, noen som kan avkrefte evt. bekrefte hvorfor den er så dårlig? Noen som tror dyrt er bra, billig Har selv NorthQ psu og må si at den annbefales på det sterkeste Klarer ikke å høre den Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ja de sier den kjører på MAX 17 db... 12-17 db.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Høres flott ut, håper den holder sitt gode rykte frem til jeg skal kjøpe den da. Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg vil også ha en slik, men ser at viften står litt rart plassert. Har nemlig et Lian li pc-31 kabinett (der psu'en står sidelengs), og da vil vel viften være milliemeter fra døren på kabinettet, så vidt jeg kan se. Vil det funke med denne psu'en likevel? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har denne PSUen, og jeg er kjempefornøyd.. Stille og rolig, stabile og fine spenninger.. Jeg er glad jeg kjøpte den ihvertfall Hadde Codegen før .. >_< det var skit Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hva med Q-tech da? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Q-tec er rett og slett dårlig! Ikke noe å satse på, ihvertfall ikke hvis du har mid-end system eller høyere. Kan til nød brukes hvis du har ett veldig trangt budsjett. Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 En god PSU er en investering. Kjøp Enermax 460/550W Silent Series Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Noen som vet om den 400W NorthQ er den samme som Fortron/Source 400W? De ser jo kliss like ut, eneste forskjellen er utseende på luftegrillen bak og at NorthQ mangler av/på knapp. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det er vertfall samme tingen som sitter i, har jeg hørt da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå