Gå til innhold

NorthQ PSU, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig. Har nettopp kjøpt to av disse. Begge står i pc'er med P4 2.8 GHz. Den ene ble klokket opp 3.1 GHz uten problemer. Stille er de også. Nå gjelder det bare å se åssen de oppfører seg over tid. Må nevne at den ene vifta allerede har begynt å gi fra seg enn irriterende tikkelyd, men regner med at det bare er jeg som har hatt maks uflaks igjen. Kommer vel uansett til å prøve å bytte den ut med en Past og Fanmate. Den er stille, men ikke stille nok.

Lenke til kommentar

Da tenker jeg at det blir denne PSU som blir min neste strømforsyning, da den er en god del billigere enn F/S.

Men har også hørt at den blir kalt Q-tec kvalitet, noen som kan avkrefte evt. bekrefte hvorfor den er så dårlig?

Lenke til kommentar
Da tenker jeg at det blir denne PSU som blir min neste strømforsyning, da den er en god del billigere enn F/S.

Men har også hørt at den blir kalt Q-tec kvalitet, noen som kan avkrefte evt. bekrefte hvorfor den er så dårlig?

Noen som tror dyrt er bra, billig :thumbdown:

Har selv NorthQ psu og må si at den annbefales på det sterkeste :thumbup:

Klarer ikke å høre den :scared:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil også ha en slik, men ser at viften står litt rart plassert. Har nemlig et Lian li pc-31 kabinett (der psu'en står sidelengs), og da vil vel viften være milliemeter fra døren på kabinettet, så vidt jeg kan se. Vil det funke med denne psu'en likevel? Noen som har prøvd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...