lie Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Til min store forskrekkelse oppdaget jeg at det ikke var noe mer på Patrioz servene. Der gikk min siste 1.5 servere i dukken. Fant heldigvis ut en fattig 1.5 server til . Men dårlig ping . Finnes det noen andre alternativer eller tips til 1.5 servere ? Kommer aldri igjen til å legge inn 1.6 . Steam har ødelagt hele lysten for meg . *lenge leve 1.5* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Til min store forskrekkelse oppdaget jeg at det ikke var noe mer på Patrioz servene. Der gikk min siste 1.5 servere i dukken. Fant heldigvis ut en fattig 1.5 server til . Men dårlig ping . Finnes det noen andre alternativer eller tips til 1.5 servere ? Kommer aldri igjen til å legge inn 1.6 . Steam har ødelagt hele lysten for meg . *lenge leve 1.5* Hva er galt med 1.6? Bortsett fra at det ikke funker på min PC akkurat nuh, men jeg skal fikse det en dag jeg orker.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ...og hvorfor diskuterer vi dette her? Lenke til kommentar
lie Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Fordi jeg vil finne flere 1.5 servere hehe Svar nok ? Og vet at det er mange andre som vil ha ett svar på dette forumet , rett meg hvis jeg tar feil ? Steam krever så mye ekstra arbeid *puh* Neida. Men trives med 1.5 , har vært innom og prøvd 1.6 , i ny og ne.. Men , holder meg til gode gamle spillet . Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Dette kan dere diskuter i counter strike forumet vårt og ikke minst, med en bedre tittel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg