Gå til innhold

Hvor Får jeg tak i 3Dmarks?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-13 15:53, Jo Magnus skrev:

Hvor får jeg tak i 3D marks ??

Rema selger dem for 100,- per kilo... :grin:

Men seriøst så burde du nok spandere litt penger på skjermkort... :smile:

- PoWeR iS nOtHiNg WiThOuT cOnTrOl -

[ Denne Melding var redigert av: d_jay på 2002-04-13 16:04 ]

Lenke til kommentar

eeeeehem... bedde jeg om komentarer på sjerkortet mitt? hm... tenkte, tenke...tjaneijo NEI!

Og.. har jeg spurt dere om hvor mange poeng jeg kommer til å få i 3D marks? tja....NEEEI! trenger ikke ha store hjernen til å forstå det akuratt..

og du D_jay "som er så morsom" kan stikke den morsomheten din opp i ræva.. og det kan draco gjøre med RD rammen sin også!

Tok lang tid flr du greide å poste hvor 3d marks lå henn draco, tja rundt 3 mld??

og draco og D_jay : Dessuten, Bruker jeg maskinene min stort sett til musikk og jeg vedde på mitt Lydkort er bedre enn deres sine!

Se også her D_jay og Draco:

http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...um=14&replies=2

lurer på om jeg skal kjøpe det beste bare for å vere hoven mot dere?

Lenke til kommentar

Jajaja, så så... :lol:

For det første, hvis du bare skal høre på musikk kan du kjøpe deg et stereoanlegg!

Hvorfor skal du forresten vite hvor mange 3Dmarks du kan få med det kortet der??

Selv om du har et lydkort som duger, trenger det ikke være bedre enn de fleste andre her inne sine. Jeg for eksempel har akkurat det samme lydkortet som deg, og jeg har lyst på nytt! :grin:

Man kan forresten se på skriften din at du enten er elleve...eller alysant...eller begge deler!

Slapp av!

:grin: Intel P4 "Northwood" 1,8@2,6GHz, 512kb

:grin: Asus P4T-E i850, RIMM

:smile: Creative GeForce 3 Ti200, 64mb, TV-out

:smile: Apacer 512mb RD-RAM, PC800, 184Pin

:smile: 2x 41gb IBM Deskstar Silence! 120GXP

:cool: Lian Li PC70 USB

[ Denne Melding var redigert av: Skjold på 2002-04-14 03:56 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-14 03:18, Jo Magnus skrev:

eeeeehem... bedde jeg om komentarer på sjerkortet mitt? hm... tenkte, tenke...tjaneijo NEI!

Og.. har jeg spurt dere om hvor mange poeng jeg kommer til å få i 3D marks? tja....NEEEI! trenger ikke ha store hjernen til å forstå det akuratt..

og du D_jay "som er så morsom" kan stikke den morsomheten din opp i ræva.. og det kan draco gjøre med RD rammen sin også!

Så hva fan spør du om da? Når du stiller sånne dustete spørsmål så må du regne med å få flåsete svar. Og hva fan vet du om lydkortet mitt? Den Audigyen kan DU trø opp i analen...

Lenke til kommentar

Ikke mobb TNT2ultra det EIER (nesten). :smile:

er stolt av mitt (helt til jeg får gf3ti200), jeg får 2245 i 3dmark 2001se noe jeg synes er ganske bra av et såpass utdatert kort :smile:

-----------------

Chieftec Dragon midi (sølv)/m 4 ekstra vifter :smile:

Shuttle AK31 v3,1

XP1800@200/2100+ (141x12@1,85v)

Apacer Original pc2100 DDR (256mb)

Creative TNT2-Ultra Gamer (gleder meg til jeg får mitt gf2to200)

2 stk. IBM Varmemaskiner

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-14 12:57, Dimm skrev:

Ikke mobb TNT2ultra det EIER (nesten). :smile:

er stolt av mitt (helt til jeg får gf3ti200), jeg får 2245 i 3dmark 2001se noe jeg synes er ganske bra av et såpass utdatert kort :smile:

Mobber ingenting jeg. TNT2 funker fint til det meste. Men vil han ha 3DMarks så må han oppgradere skjermkort. Så enkelt er det. Om han har dårlig sans for humor så er det en anna sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...