*Magnus* Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 jeg skal ikke mobbe for tiden i det HELE tatt, fordi jeg hadde MASSE problemer selv med den... men krøyp dere hele tiden eller? jeg gjorde nesten bare det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jepp, krøp 3m, stoppa kikka, krøp 3m, stoppa kikka, osv... veel, ikke helt slik, men nesten.. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) jeg skal ikke mobbe for tiden i det HELE tatt, fordi jeg hadde MASSE problemer selv med den... men krøyp dere hele tiden eller? jeg gjorde nesten bare det Krøp hele tiden, ja... Satt og leste tegneserie (... ) samtidig som jeg holdt inne "w" for å komme meg gjennom banen! Glemte meg av flere ganger slik at jeg lå og krøp inn i en fjellside/stein... Og ja, jeg er en veldig tålmodig person (runna nettopp morrowind, tribunal og bloodmoon) Endret 4. juni 2004 av blackninja Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 det som irriterte meg mest var ved brua på Obj A.. RETT før jeg fikk savet der ble jeg oppdaget av den forbainna lille GNOMEN på toppen av haugen der da jeg med uhel reiste meg opp har aldri vært så sint før, for da hadde jeg brukt en time allerede.. så måtte jeg starte på nytt Drittkjipt Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Nå har jeg fulført første traning men jeg får ikke gå videre? det er bare basic marksmanchip som er avebalive (leif) hvorfor det? det stod complete mission,`? jeg fikk ikke laget meg noen bruker doh siden nettsidene dems er nede:( Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 1: lær deg norsk.. 2: siden er oppe å nede her å nå.. bare fortsett å prøv Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Litt trøtt nå ja:P har vært opp siden 06:00 Må sove litt. Men hvorfor kan jeg ikke gå videre på traningen? Endret 4. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) når du ikke spiller med en bruker TRUR jeg det blir reset'et... er ikke sikker.. lag deg en bruker så skal du komme videre... Correct me if I am wrong Endret 4. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Får prøve det i morgen *sove nå* Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Må ha bruker for å kunne komme videre. Escape and Evade tar ca 8-9 minutter når du kan ruta... Litt kjipt å tenke på de 2 timene jeg brukte for å klare den føste gangen. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Må ha bruker for å kunne komme videre. Escape and Evade tar ca 8-9 minutter når du kan ruta... Litt kjipt å tenke på de 2 timene jeg brukte for å klare den føste gangen. hehe. yea.. men faan. de soldatene må jo ha Ørne øye... jeg ble jo oppdaget enda jeg lå i busker men men.. har klart det, å det er jeg faan mæ glad for Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 kryp på midten av veien.. det hjelper busker og fjell er bare no dritt Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Det tar jo flere år å starte spillet da! 6-7 min... er det noe jeg kan gjøre får å få det til å gå fortere? jeg får fortsat ikke laget meg en acount ' We're sorry, but the Account Management system is currently closed for maintenance. Hva kan jeg gjøre da? Endret 5. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 har du prøvd å gå inn på americasarmy.com ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå