FM Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei.. Er det stor forskjell på NAD C521BEE og NAD T513 når det gjelder lydgjengivelse? Har hørt mye positivt om lyddelen til T513 selv om dette er en DVD-spiller. Nå som i tillegg Hi-Fi klubben har tatt ned prisen på den er det fristende å kjøpe. Spilleren skal brukes til musikk. På forhånd takk for alle svar... Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Spilleren skal brukes til musikk. Skal den brukes kun til musikk, ville jeg valgt en spiller for kun musikk. Skal du derimot også spille DVD kan det være greit å kjøpe T513 siden den også er en nokså god CD-spiller. Jeg har også hørt mye bra om T513 Lenke til kommentar
FM Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Takk for svar. I dag skal spilleren kun brukes til musikk, men om et halvt år kan det godt være den også brukes i forbindelse med dvd. Har ikke så mye penger og derfor ser jeg på T513 som et lurt valg med tanke på fremtiden. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 NAD sine dvd spillere har alltid vært kjent for å fungere bra som musikkformidlere. Jeg har selv NAD T562 som cd/dvd spiller i anlegget mitt, og er veldig fornøyd med musikkegenskapene den har. Det eneste negative jeg har å si om min spiller er at den er veldig kresen på dvd platene. Det skal ikke være mange riper i plata før den ikke vil mer. Litt slitte leieplater kan ofte være håpløst. Om dette er tilfelle på T513 vet jeg ikke. Gå på hifi klubben og hør på begge om du bor i nærheten av en butikk. Ta med deg et par plater du kjenner godt fra før. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du vil neppe bli missfornøyd med T513. Men gjør som Peterman sier, ta med litt musikk og hør på de to alternativene. Lenke til kommentar
FM Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Tusen takk for gode svar.. (bra det finnes slike forum) Da blir det bytur på meg i morgen.. Får ta å høre på spillerne. Og en ting til: 1500,- for T513 er vel et bra tilbud? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå