Lucas Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Hei har bestilt meg kabbis men synes det var kjedelig med bare lys,vindu, bråk og vifter. kabbiset er helt svart og hadde lyst til å få tak i noe kule mønster som er mulig å tegne el. lignende på papir for å så klippe ut. Dertter når du har klippt ut mønsteret ta å finne en passende farge og plass til og på kabbiset for å så dra å kjøpe spraylakk å spraye på mønsteret ! men problemet er at jeg har ingen kule mønster eller farge å bruke på det svarte kjedleige kabinettet mitt ! så sleng inn tegninger som er mulige å klippe ut på papir ! takk. *edit skrivefeil Endret 4. juni 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 trenger noe lignende jeg og... tenkt til å spraye kabinettet mitt blått, hadde vært kult med et eller anner mønster på den sida jeg ikke skal ha vindu Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ett eller annen abstrakt med samme farge, men litt lysere enn bakgrunnen kunne vært kult tror jeg.. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Legg en heklet duk e.l. man kjøper på loppemarked over kabinettet og spray i vei Sikkert kul effekt om det gjøres riktig... Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 bra forslag det siste ! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 bra forslag det siste ! jo takk Fikk ideen når jeg så pimp my ride en dag... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Masker ruter og lag flagg!! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Spray på flekker slik att malingen begynner å renne... Kansje det blir en stilig effekt Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 jeg skal lakke mitt kabbis slik: om du ikke skjønte det (forståelig etter den tegningen) skal stripene gå over i hvitt på fronten, klar over at det blei litt skeive streker Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 når u sprayer bør u følge et tema.. hvis u vil ha f.eks. vanntema så bruker u blå og sprayer litt bølger og slikt.. legger til ting så det ser ut som under havet og slikt.. dette er bare et forslag til framgang.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) hva med han web deseignern vår.. kanskje han kan komme med noe forlag, jeg fant nå et fint bilde på siden hans som skal graveres på speilet mitt.. *edit* polecat er det han heter, kom ikke på det før jeg postet.. Endret 18. juni 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå