olejohan Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Eg har eit Zyxel Presid 600 modem fra Mimer. Ein kompis av meg sa han hadde peiling på ditta so han endra LAN ip adressa på det. EG er ikkje sikker på ka han endra den til men trur det var 213.183.222.88. Det han skulle var å endre den til det same subnet som WAN adressa for vi har kjøpt oss ein Xyxel Zywall 2 brannmur. Kan eg bruke resetknappen til å resete d? kva blir ipadressene då? korleis kan eg logge inn på det då? Takk for alle svar. Mvh Ole-Johan Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 http://192.168.1.1 Passord: 1234 (eller sjekk i manualen) timtowtdi Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Eg har ikkje reset. Men skjer det noke gale viss eg gjer det? Firmavare eller noke sant? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Eg har ikkje reset. Men skjer det noke gale viss eg gjer det? Firmavare eller noke sant? Du risikerer nok å miste noen instillinger som er nødvendig for å få linjen opp å gå. Men dem kan du få ved å ringe Mimer. Uansett kan du resette den ved å holde inne på-knappen ellerno. Se i manualen. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Eg veit min ip adresse mot nettet og eg veit adressen i nettverket lokalt. Er det meir adresse eller noke? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Eg veit min ip adresse mot nettet og eg veit adressen i nettverket lokalt. Er det meir adresse eller noke? For å konfe routeren, må du ha ip-adressen til den også. Hvis du ikke vet den, kan du kjøre en ip/port-scan, eller resette den. Da blir ip-adresse/passord som timtowtdi nevnte. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Kar kan eg finne det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Stenges pga dårlig topicbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg