~Alex~ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Help needed again trenger tips til noe ekseternt og billig som gjør så jeg kan legge inn video fra dv-camen til laptopen. Fikk ikke tak i det i byen, skal filme borte vekk(godt norsk) og trenger å begynne redigeringen før jeg kommer hjem. takk, det haster litt og jeg er veldig dårlig på forklaringene på internett shopene skal bare legge inn fil fra dv cam til laptop. Endret 4. juni 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hvis du har firewire inn/ut -gang på laptopen, så er det bare å kjøpe en firewire kabel og koble til. Hvis ikke må du kjøpe et firewire-kort. Hvilket kamera har du? Hvilken type/modell er laptopen? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Hvis du har firewire inn/ut -gang på laptopen, så er det bare å kjøpe en firewire kabel og koble til. Hvis ikke må du kjøpe et firewire-kort. Hvilket kamera har du? Hvilken type/modell er laptopen? jeg har et jvc gr-dv 2000 kamera, med med dv inn out. har en toshiba sattelite 2450-s203 laptop er newbie, hvordan ser firewire ingangen ut? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 jeg skal også bestille et stativ til jvc gr-dv 2000, det kan ikke være veldig dyrt. noen forslag ? Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Her er det bilde av en 4 pins firwire. Og her er det bilde av 6 pins firewire. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Her er det bilde av en 4 pins firwire. Og her er det bilde av 6 pins firewire. jeg har tydeligvis fire pins firewire=) men det sier meg desverre ikke mye Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Her er det bilde av en 4 pins firwire. Og her er det bilde av 6 pins firewire. jeg har tydeligvis fire pins firewire=) men det sier meg desverre ikke mye Hvis kameraet også har en 4 pins firewire. Kjøper du en kabel med 4 pins kontakt i begge ender. For eksempel denne. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Her er det bilde av en 4 pins firwire. Og her er det bilde av 6 pins firewire. jeg har tydeligvis fire pins firewire=) men det sier meg desverre ikke mye Hvis kameraet også har en 4 pins firewire. Kjøper du en kabel med 4 pins kontakt i begge ender. For eksempel denne. tusen takk=) det hjalp mye bernt rulez! Endret 6. juni 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå