Sh4d3y Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Har fått standpunktkarakterene mine!! ER DRITFORNØYD!!!! KRL 4 norsk skriftelig 4 nynorsk 4 norsk muntlig 5 matte 6 engelsk skriftelig 4 engelsk muntlig 4 samfunnsfag 5 naturfag 6 kunt og håndtverk 4 musikk 6 kroppsøving 5 heimkunnskap 5 btw, jeg går i 10. klasse :D Endret 4. juni 2004 av Sh4d3y Lenke til kommentar
Leon Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Fikk óg standpunktkarakterene mine i dag! Jeg er óg fornøyd! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Dere kommer til å bli skuffet neste år Og året etter der enda mer. Men gratulerer så langt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Dere kommer til å bli skuffet neste år Og året etter der enda mer. Men gratulerer så langt. W-O-R-D.. Men imponerende han som posta bilde.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 daaaamn, jeg hadde bare 2.6 i snitt :S du som posta bilde? faen for en geek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå