Gunfreak Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 bare et kjappt spørsmål, jeg har nettopp fått 9800 pro i posten fra komplett, men når jeg skulle stappe det inn på hovedkortet så jeg at men kan feste en strøm ledning til den, samme stype som går til hovedkort, cd spiller osv. hva er den til og hvor skal jeg feste den? sorry hvis dette har vert oppe før, vil ikke starte pc'n før jeg vet hva den ledningen gjør, det fulgte ikke med noe bruksamvisnig Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Du må sette en strømledning i den kontakten for at kortet skal virke. Du henter den fra samme plass som du henter strøm til cd spilleren. Endret 4. juni 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 takk, jeg var litt kort tenkt, gikk inn på ati sine sider og de hadde så klart en manual til den, så nå har jeg kobbla, ledningen til strømforsyningen og så videre er den kobbla til harddisken, så da skal alt være riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå