electro Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 HEi hei, Jeg har nettopp intallert smoothwall på en gammel pc (166MHz, 32MB Ram osv.) Jeg greier å konfigurere gjennom admin-pages og alt. Jeg kan også connecte meg til nettet gjennom dem. Når jeg gjør dette, går det ann å surfe og connecte seg til quakenet. Men når jeg skal connecte meg til EFNet så kommer det opp : [15:43:49] *** Connecting to irc.rt.ru (6667) - [15:43:50] -irc.rt.ru- *** Looking up your hostname... - [15:43:50] -irc.rt.ru- *** Checking Ident - [15:43:50] -irc.rt.ru- *** Couldn't look up your hostname - [15:43:50] -irc.rt.ru- *** No Ident response - electro Nickname is already in use. - [15:43:50] Closing Link: electrx[[email protected]] (Invalid username [~daniel.vi]) - [15:43:50] *** Disconnected Dette kommer opp på alle EFNet servere jeg prøver på. Hva skjer ? Jeg har Tiscali World-Online med 6timer. Derfor lurte jeg på om det går ann å legge inn en timer ting, slik osm televakt i windows. SLik at jeg bare kan være connectet til nettet 6 timer daglig . Går dette ann ? Hjelp :razz: Lenke til kommentar
Borf Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 skift nick og prøv ein annen server Lenke til kommentar
electro Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 ingenting går , ikke å skifte nick eller server. Kommer det samme på alle. Men jeg trenger også sånn timer program ting, hvis det er noen som vet hvor jeg finner det . Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 regner med at efnet rejecter identen din prøv å bytt ident! i mirc klienten gjøres dette slik: File->Options->Connect->Identd->User ID: der bytter du til noe anna. prøv det =) b-fisk Lenke til kommentar
electro Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 går ikke det heller :sad: Lenke til kommentar
kim Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 samtidig som du skifter ident greiene, skift e-mail addressa. ident=daniel [email protected] hvis det ikke funker, søk etter daniel.vi i all kode som klienten bruker, om du finner daniel.vi, skifter du det til foreksempel "daniel". Lenke til kommentar
electro Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 haha. det virket nice ! takker :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå