Botten88 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har en Nokia 6230, som jeg er fornøyd med, bortsett fra at jeg ikke klarer å få sendt e-mail i fra e-postklienten. Når jeg prøver, står det "Problemer med nettverkspålogging. Kontroller kontoinnstillinger". Noen som vet hva jeg kan gjøre? Noen oppsett jeg kan sende? Off topic: Noen som vet om plasser på nettet med spill og programmer til Nokia 6230? Og er det noen som vet om en nettadresse der de selger deksler? Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du trenger dette: -gprs innstillenger. -POP3server. -SMTP server -Brukernavn -Passord Jeg sliter med å motta bilder i mail "Kan ikke hente mail, innhold for stort" eller noe i den duren, selv om bildet bare er på 80kb.. Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Du trenger dette: -gprs innstillenger. -POP3server. -SMTP server -Brukernavn -Passord Jeg sliter med å motta bilder i mail "Kan ikke hente mail, innhold for stort" eller noe i den duren, selv om bildet bare er på 80kb.. Hvor får jeg disse innstillingene, POP3server SMTP server, fra? Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 dette får du vite av de du har mail hos.. f.eks online.no Har du en hotmail konto så har du ikke muligheten til å lese den på mobil.. Det må være en pop3 mail konto.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå