thomassit0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja. noen som har noen anbefalinger? jeg har tenkt litt på golf og audi a4 / 100.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du må nesten fortelle litt mer om kravene til bilen. Hvis du går for billig vedlikehold og høy driftssikkerhet f.eks, gå for Toyota Corolla eller Mazda 323. Selv ville jeg vel tatt en Audi 100 2,3E eller noe i den duren (sterk rekkefemmer i slike). Helgalvanisert, god komfort, "kvalitetsfølelse" å kjøre. Men jeg liker store biler da... Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ikkje gløm bmw 3 og 5 serie Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 ja kravene er vel rimelig vedlikehold og høy driftssikkerhet hvertfall (hvem vil ha det dårlig driftssikkerhet!?!?!? ) og golf klassen \ A4 \ audi 100 likn. ) og at den ikke bruker så mye bensin \ diesel.. Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kjøp deg en Honda Civic hvis du vil ha en kul bil som går å går. Disse bilene er helt utrolige. Kan sikkert få en 92-95 mod for den prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå