8483838383 Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 http://www.aashima.com/products/product.ht...htm?artnr=12485 Er det mulighet for å ta av toppen? Er det nok plass i toppen til ett plexiglass? Er psuen bra? er det bra å bygge i? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Quote: On 2002-04-13 15:41, Yngvejos skrev:http://www.aashima.com/products/product.ht...htm?artnr=12485Er det mulighet for å ta av toppen? Er det nok plass i toppen til ett plexiglass? Er psuen bra? er det bra å bygge i? Synes det var litt liten strømforsyning. Hvis ikke du får svar fra noen angående f.eks. om du kan ta av toppen, så er det jo bare å sende en mail til dem å spørre. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Toppen kan du ikke ta av, psu en er ikke helt øverst,som du sikkert så på bildene, så du kan ha en stor plexiplate i toppen. Ellers er det god plass å bygge. 300 watt skulle vel holde for de fleste? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 En kamerat skulle kjøpe det der av komplett, men han ble frårådet det av personen bak skranken! Hva det vil si vet jeg ikke, men bra kan det umulig være. Det eneste Aashima jeg har hatt kontakt med er en 350W PSU. Den var ræva. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Chieftech sine er jo gode, veldig lette å bygge i, god plass. Leveres vanligvis uten strømforsyning slik at du kan velge selv. http://www.microplex.no har mange av chieftech's kabinetter og godt utvalg av andre kabinetter. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Men Chieftech`s kabinetter er jo så j****** tunge også da... Har et Chiftech bigtower og det veier ca 16 kg... Ikke så bra å ha med på LAN feks... Lenke til kommentar
NULL Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Et fulltower-kabinett kan gjerne være så tungt. Selv hadde jeg tidligere et miditower som var 13 Kg... Ufte vil jeg faktisk si at vekten kan si noe om kvaliteten også. Chieftec leverer jo også relativt rimelige alu-kabinetter. Skal vel også huske at "midi'en" til Chieftec, den med dør, er større enn midi-towers som regel er. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 Har dere andre forslag til billig maxitower da? Har bare 600-700 kr og den kassa selger dem for 655 på pmdata som jeg kan hente varene hos. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Quote: On 2002-04-13 16:50, Caddy skrev:Men Chieftech`s kabinetter er jo så j****** tunge også da... Har et Chiftech bigtower og det veier ca 16 kg... Ikke så bra å ha med på LAN feks... Hva har man muskler for? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Kjøp chietech i alu da har det ja det har kommet 500kr xtra men verdt pengene Lenke til kommentar
kindings Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Det skuffer meg litt at ingen kabinett produsenter har kommet med et kabinett i honeycomb kompositt eller annen sterk carbon konstruksjon. Ser for meg kabinett på under 2 kg uten PSU. Aluminium... et blir vel ikke så mye lettere? Platene må vel gjøres noe tjukkere for å være like sterke. Uansett, så er aluminium litt ut.. Skal man absolutt ha metall, så er det titan som er mest pop for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå