ilron Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg fikk nettop en score på 6050 poeng i 3D Mark 03 med default settings. Oppsettet er: P4 3.0 Ghz @ 3.15 (FSB på 210) AOpen Ax4C Max II (Intel 875P) 2x Geil PC3200 512mb i dual mode. MSI FX5900SP-VTD128 originalt 400/700 @ 436/795 -> original kjøling Creative SB Audigy Player - 64 voices Bruker Nvidia's 56.72 drivere og nyeste BIOS på sk/hk. DirectX 9.0c <- 9.0c ga en reduksjon i FPS men økt ytelse i FarCry..! WinXP Pro med SP1 Jeg har et par spørsmal til dette: - Først og fremst - er dette en OK score med dette utstyret? Slik det er satt opp nå har jeg satset mer på et stille kabinett enn et overklokket system. - Har noen her en ide om hva som er ca "normal" score på disse kjipe versjonene av 5900 kortene? - Hvor mye påvirker lydkortet på den totale scoren? - mange tester uten kompatibelt lydkort og får jo da en annen total sum - men er forskjellen av betydning? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Virker som en grei score. Ta et søk på ORB-en for å sammenligne med andre. Lydkortet har ingenting å si for scoren. Det er bare GT1-4 som utgjør scoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå