Puffsan Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hei, jeg arrangerer en stor MSN minesweiper turnering for de største gamer forumene i norge. Påmelding for gamer.no medlemmene skjer under her. skriv nick og emailadresse i denne threaden hvis dere vil være med. det vil være medlemmer fra games.no/forum, war3.no, battlefield.no og kanskje bwnorge.net. Viktig at de som skal være med leser reglene som står Her Signingen slutter lørdag klokken 23.55. Da vil brackets komme opp, og alle kampene skal være ferdigspilt til torsdag kveld. lykke til alle sammen Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Blir med jeg... Har bare spillt det som er i windows da. edit: Mail: [email protected] Nick: Loffelur Endret 4. juni 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hiver meg også på her... msn id: [email protected] nick: Melfacion btw: loffelur: i minesveiperkamp (msn-minesveiper) er det om å gjøre å sprenge minene, ikke unngå dem tapte første gang fordi jeg ikke tok noen, jeg .. hehe Lenke til kommentar
Puffsan Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Brackets er oppe nå oppe Her Fordi mouseover ikke funka så må dere finne emailadressen til den dere skal spille mot HER Dere kan kontakte meg på #minesweiper på quakenet og efnet. Turneringen er herved åpnet. Dere har fram til torsdag kveld å spille alle kampene. Lykke til alle sammen. Måtte den beste minesweiper vinne Mvh Puffsan Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) ***FJERNET*** Endret 6. juni 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå