Gå til innhold

Playstation 2 og S-Video kabel

Anbefalte innlegg

Har fått i en S-Video kabel til Playstation 2 og får ikke sarvet til å funke.

Kjøpter kabelen på Clas Ohlson :

KABEL

Dette er casen:

Kjøpte først kabelen og koblet den opp på P2 og inn i fronten på en heller ny 32" panasonic 100Hz. Lyden fungerte fint men ikke noe bilde. Testet selvfølgelig at tv'ens modus sto på s-video på av-kanal 3(fronten) og ikke bare vanlig AV. Prøvde så en scart-overgang og plugget dette inn bak (i den scart-inngangen som støtter s-video) og samme resultat. lyd men ikke bilde.

S-Video inngangen på tv'en fungerer fint med andre apparater og i tilegg prøvde jeg på en annen tv for å sjekke der (spiller ny panasonic 28")....

Her begynnte jeg å tenke busta kabel og dro å fikk byttet kabelen. Kom hjem og samma sjaiten. :mad:

Har testet modustingen på tv'en og denne er innstillt på s-video. Scart overgangen funker på andre apparater og den er satt riktig (inn/ut) i og med at lyden fungerer.

Så det jeg foreløbig konkluderer med er at S-Video utgangen på Playstation 2 er busta...? :thumbdown:

Er det noe jeg ikke har tenkt på eller er det kanskje noe som må gjøres på P2'en for at dette skal funke (Stod ikke noe som jeg kunne se i manualen).

(Jeg hvet dette ikke er pc-hardware relatert, men er jo av interesse likevel!) :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...