Gå til innhold

Full Spectrum Warrior - xbox (kort preview)

Anbefalte innlegg

#caps lock skal ikke brukes i emnetittelen. Endret av moderator#

Hei,

For å være helt ærlig kjente jeg ikke mye til dette spillet, men fant fort ut at det var mange som var enormt hypet for det. Dro derfor på diverse game forum i usa og leste litt om spillet. Jeg lastet deretter ned noen videor og grafikken var helt fantastisk. Skulle dette bli en SOCOM killer var det første jeg tenkte. Mens jeg gikk og ventet på release dato fant jeg ut at dette slettes ikke var et ordinært 3rd person millitær spill, nei, det var faktisk et strategisk millitær spill som er nesten identisk med et "tool" (de kaller det TOOL ikke game) som US ARMY faktisk bruker for å trene opp sine soldater på bakkekrig. Taktikker osv.

Ok, nok om det. Jeg poppa inn dvd'en, satte på surrond forsterkeren og tok begge madrassene i senga og blokkerte stue vinduene (er så mye sol om dagen).

3 liter pepsi og en boks med snus, EspeN var selv litt hypet og redd for å bli skuffet. Spillet kaster deg direkte inn i en trenings tutorial (som er ganske lang, kanskje borimot en time), men den var veldig nøyaktig og tutorialen skal hjelpe spilleren til å tenke slik soldater tenker i felten. For de som ikke har vært i millitæret er jo dette fint.

Første Mission: Vi befinner oss i Kazakstan (tror jeg) September 2004. 3 dagers bakkekrig i byen. Til å starte med styrer du to team med fire soldater, ALPHA TEAM og BRAVO TEAM. Dette er et strategisk spill så du er lagfører for laget og forteller de hva de skal gjøre. Det er derfor ufattelig viktig at du alltid løper fra hjørne til hjørne i byen. Du bestemmer når de skal løpe, hvordan de skal løpe, hvor de skal sikte, hvor de skal gjemme seg osv. Spillet er ufattelig kult og sinnsykt realistisk. Det er som å se på BLACK HACK DOWN, men du bestemmer taktikken.

Eksempel, jeg beordrer ALPHA team til å løpe til et hus hjørne, de ser fiende, jeg ber de starte å skyte.. Jeg skifter til bravo team, kommanderer de til samme sted, bytter til ALPHA, ber de om å kjøre SUPPRESION FIRE (skyte som faen), beordrer BRAVO team til å krysse gata siden de andre gir dekkild, og deretter kommer jeg inn på siden og tar de.

Siden grafikken er helt fantastisk, er det nesten som å se en film. Voice actinga er også utrolig bra, og gutta kommer med samme kommentarer som i amerikanske filmer (alltid en eplekjekk som sier motherfucka hele tiden, alltid en sutre kopp osv osv)

Du er også utstyrt med GPS med kart som oppdaterer seg med nye objekter hele tiden. Spillet er intenst og virkelighets nært.

Jeg anbefaler alle til å gå inn på gamespot.com eller andre siter å laste ned en trailer for dette fantastiske spillet. (fikk bare 7.7 på gamespot, men de fleste andre har gitt det godt over 9/10 (ign 9.2/10))

Liker du socom og taktikk, elsker du dette!

Kontrollene er geniale og enkle. Grafikken suveren. Lyden fantastisk og spillegleden enorm!

ALPHA TEAM TAKE COVER, BRAVO TEAM OPEN SUPPRESION FIRE, GO GO GO !!!

Hvis noen skulle ha spm, post dem her

cya

ps spillet kommer til norge i slutten av Juni eller i july engang på XBOX.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har sitti og spilt det i ca 3 timer nå er kommet til oppdrag 2 i den byen du nevnte, ja må si at dette er min type spill , det ligner dog en del på freedom fighters i spill type syntes jeg, bortsett fra at man ikke skyter et eneste skudd selv da(bortsett fra granater)

Og som du sier ,ganske tøft når soldatene slenger de morsome komentarene en gang i mellom , feks"Join the army to see the world,what a crap" eller "If i die now i will kill you Mother Fuc...." he he litt funny det da.

Ja forløplig så er jeg ganske imponert

Lenke til kommentar

Hei, har lest andre som har spilt dette nå og synes det er kjedelig.

Jeg er ivertfall ferdig med spillet nå og jeg likte det veldig godt.

9/10 gav jeg det

Det er 5 treningsmission, 11 hovedmission (mission 10 og 11 er de beste) og 6 extra army mission man kan unlocke med en kode.

Er du usikker om dette er spillet for deg, prøv det gjerne i butikken før du kjøper det.

Lenke til kommentar

Har nå ``LASTA`` ned spillet .. Nei da hehe bare kødda . Jeg har bestilt det fra ign og fikk det i posten i går . Begynte å spille i dag. For de som liker taktikk å presisjon så er dette spillet perfekt.

Men nå har jo jeg bare kommet til Traning 5 har spilt veldig lite .

Lenke til kommentar
Har nå ``LASTA`` ned spillet .. Nei da hehe bare kødda . Jeg har bestilt det fra ign og fikk det i posten i går . Begynte å spille i dag. For de som liker taktikk å presisjon så er dette spillet perfekt.

Men nå har jo jeg bare kommet til Traning 5 har spilt veldig lite .

synes du det var bra? spilte ferdig alle trenings missionene, men slutta mitt inni første mission... var drit kjedelig synes jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...