ilpostino Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 er det mulig å få Outlook til å kjøre i bakgrunnen og deretter gi en eller annen varsel når den laster ned mail? Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Trodde ikke det?, eneste jeg kan tenke meg er om du minimerer den til tray. For å gjøre dette, søk på f.eks. Google på: outlook tray Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Man kan jo også bruke et bittelite program som ligger i tray, som sjekker mailen din hvert x. minutt, og så kan du fyre opp Outlook og laste ned når du har fått noe. Det finnes mange av disse. Her er iallfall 20 stk fra download.com. Beklager at det ikke var helt svar på spm ditt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Beklager at det ikke var helt svar på spm ditt. det gav jo en løsning på problemstillingen da... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Selv bruker jeg forresten Pocomail 3. Det er egentlig mest likt Outlook Express, dvs bare for epost. Men så har ikke jeg behov for alle de andre funksjonene i Outlook heller da, som i versjon "2003" er et glimrende program. Liker å ha epostprogrammet mitt oppe hele tiden uten at det sluker ressurser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå