Dinsdale Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Nå har det kommet en Spider-man 2 demo. Håper styringen for pc er KRAFTIG forbedret. Hentes her Noen som har testet? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hvordan tar man Rhino!??!?! ...ellers virka det artig spør du meg.. kamera vinkler og styring er enklere.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Testet den i går. Ganske enkelt. Gode kontroller syns jeg.. ellers middels. Rhino tar du ved å stille deg med ryggen mot en vegg og hopper når han løper mot deg. Endret 4. juni 2004 av TCi Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Dette er ikke det samme konsoll-spillet Spider-Man 2. Leste dette på Shacknews: I dug up some answers in this thread- http://www.superherohype.com/forums/showth...threadid=117857 Quote- (From someone at Fizz Factor) Hello, The PC version of Spider-Man 2 is a completely different game than the console version. Aimed at younger players (8 to 14 year-olds), the PC version is rated E for everyone, while the console is T for teens and older. The PC follows a similar storyline, includes similar villains, but the PC version looks brighter and it's more kid-friendly in its design. The PC version's controls are customized for the mouse and keyboard. Both versions will release on the same day just before the movie's release. Thank you for your interest. Please let me know if I can provide additional information. Best regards, Rodney Gibbs Austin, Texas Edit: Bare så dere ikke tror at konsoll-utgaven blir helt lik. Endret 4. juni 2004 av Darth Kjell Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja , jeg begynte å lure her , om dette var en slags spøk. Alstå denne PC-versjonen var rett og slett elendig... og som du sier tilegnet småbarn !!! Fikk sjokk da jeg prøvde denne demoen... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Skal laste ned denne demoen og prøve den ut. Ble ikke helt glad av å høre at denne var lagd for 8-14 åringer, men jeg gir spillet en sjangse. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg prøvde demoen og det var det verste jeg har spilt. Grafikken var på playststion 1 nivå. Helt fryktelig spill, jeg ble veldig skuffet. Ikke noe jeg ville ha kjøpt akkurat Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er ikke spillet jeg vil ha, men filmen! Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Men som det står blir jo Konsoll versjonen "bedre" (håper iallefall det) , den er tilegnet ungdom og oppover. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Enig, dette var tøv. Leste et annet sted at dette kunne betraktes som en beta-demo. Hvis det er riktig kan det jo ikke være en offisiell demo, og hvis det igjen er riktig er det jo rart at utvikler ikke har sagt noe. Grafikk og alt var jo ræva. men jeg tror ikke dette spillet representerer pc-versjonen, det er jo bare tull å gi ut. Og hvis pc-versjonen er den som er barenvennlig har de jo bommet totalt siden de fleste barn spiller ps2 og ikke pc. Etter min mening er dette spillet ikke noe poeng å gi ut slik det er nå. Rart at jeg hørte stemmen til Toby inni der. Dette kan også være grunnen ( utdrag fra forumet) "Not the REAL Spiderman 2, but the Spiderman 2 Activity Center" Regner med det er riktig. Endret 6. juni 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå