Gå til innhold

Spider-man 2 demo ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke det samme konsoll-spillet Spider-Man 2. Leste dette på Shacknews:

 

I dug up some answers in this thread-

 

http://www.superherohype.com/forums/showth...threadid=117857

 

Quote- (From someone at Fizz Factor)

 

Hello,

 

The PC version of Spider-Man 2 is a completely different game than the console version. Aimed at younger players (8 to 14 year-olds), the PC version is rated E for everyone, while the console is T for teens and older. The PC follows a similar storyline, includes similar villains, but the PC version looks brighter and it's more kid-friendly in its design. The PC version's controls are customized for the mouse and keyboard. Both versions will release on the same day just before the movie's release.

 

Thank you for your interest. Please let me know if I can provide

additional information.

 

Best regards,

 

Rodney Gibbs

Austin, Texas 

 

Edit: Bare så dere ikke tror at konsoll-utgaven blir helt lik.

Endret av Darth Kjell
Lenke til kommentar

Enig, dette var tøv. Leste et annet sted at dette kunne betraktes som en beta-demo. Hvis det er riktig kan det jo ikke være en offisiell demo, og hvis det igjen er riktig er det jo rart at utvikler ikke har sagt noe.

 

Grafikk og alt var jo ræva. men jeg tror ikke dette spillet representerer pc-versjonen, det er jo bare tull å gi ut. Og hvis pc-versjonen er den som er barenvennlig har de jo bommet totalt siden de fleste barn spiller ps2 og ikke pc.

 

Etter min mening er dette spillet ikke noe poeng å gi ut slik det er nå. Rart at jeg hørte stemmen til Toby inni der.

 

Dette kan også være grunnen ( utdrag fra forumet)

 

"Not the REAL Spiderman 2, but the Spiderman 2 Activity Center"

 

Regner med det er riktig.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...