MirusMentis Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) FIkk min 6230 i går. Var virkelig en sinnsyk deilig overgang fra min t610, så rask, så klare bilder, så genial, og til dere som klager over gammeldags meny, sett den på rutenett så er den veldig lik SE sine menyer.. men nok skryt! Jeg tenkte jeg skulle teste den litt, BT funket fint, men da jeg skulle slå på IR så fant jeg ingen funksjon for å slå av IR slik jeg hadde på t610`n. Er det ikke noen funksjon for dette? Eller er det bare jeg som ikke finenr den? Litt offtopic, men slenger det inn fordet. Jeg ser at det er en del menyvalg her som f.eks "Endre min tilstede status" "logg på chat" osv.. Er det en slags innebygd Msn klient her? Endret 4. juni 2004 av rwd-drifter Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 IR slår seg av av seg selv automatisk etter hvert! Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) ok! Men går det ikke ann å ta et bilde med kameraet og sende det i mail?? finner ingen funksjon for å sette inn bild ei mailen.. slenger inn et problem til jeg, prøver å wappe meg fram til en 3gp fil som jeg har liggendes på en webserver... fila er på 50kb, men jeg får hele tiden "Minne fullt" når jeg prøver å hente den... møkk.. Endret 4. juni 2004 av rwd-drifter Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 *bump* Ingen som veit hvorfor jeg ikke kan motta eller sende mail med bilder? Lenke til kommentar
infty Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 gå inn på galleriet , velg ønsket bilde , trykk på valg, send , via multimedia,nytt vindu popper opp,valg, og til slutt "send til e-post". skriv inn ønsket adresse og trykk send. du må ha wap instillingene i orden. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 pleier d ikke å slå seg av automatiskt...? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det med endre status og sånn; 6230 har en egen chat-klient, som jeg ikke husker navnet på, men som bruker den kjente standarden Wireless Village. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 gå inn på galleriet , velg ønsket bilde , trykk på valg, send , via multimedia,nytt vindu popper opp,valg, og til slutt "send til e-post". skriv inn ønsket adresse og trykk send. du må ha wap instillingene i orden. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå