sluffy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Bare jeg som ikke skjønte poenget med den? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg synes det var litt morsomt. Det blir jo akkurat det samme som å se en RAM-brikke og si "Wow, det var et fint skjermkort." Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 kanskje bittelitt morsomt akkurat der og da, men som tidligere cs spiller synes jeg ikke det var noe å bable rundt om, men men.. dem om det Lenke til kommentar
elghai2k Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 sluffy: Du er nok ikke alene. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg synes det var litt morsomt. Det blir jo akkurat det samme som å se en RAM-brikke og si "Wow, det var et fint skjermkort." Takk... Jeg visste at dere ikke kom til å falle av stolen i latter. Men jeg synes det var litt nuub-snakk, noe som er _litt_ morsomt. Lenke til kommentar
XargoL Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hørt den her da: Man bruker som regel Valve(=kran) til å slå av Steam(=damp) Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Bare le, dere! Men en dag vil CS ta hevn! mye muligt Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 haehaehaehaehaeaehaehaheheaheea! Han kompissen din er bare så dust da. STEANM ER FACHTISJK IKKE NO SPILL§!!11 yeas, tis leik so funny! i almost loughed meself dead. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hørt den her da: Man bruker som regel Valve(=kran) til å slå av Steam(=damp) Den var så god at jeg puttet den i signaturen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå