prysh Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) *slettet* Endret 4. juni 2004 av espenl Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 er ikke noe problem, flatt skrujern som du presser hardt og holder stødig mot den lille armen. Så presser du ned og trykker med den andre hånda på "håndtaket" på cpukjøleren mens du dytter litt utover med skrujernet, er vel noe slikt Arm? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Noen forskjelige forslag: * Skru ut hovedkortet * Bruk skrujern, men ha noe dekkende hardplast på det utsatte området av hovedkortet i tilfelle du glipper * Bruk 2 skrujern, ett for å presse ned metall-armen, og ett for å vippe metallarmen ut. (Det hjelper godt med 3-4 hender for å klare dette) * Bruk godt med arbeidslys så du ser godt hva du gjør Arm = metallarmen som fester kjøleribba til prosessorsokkelen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg fant ingen guider. Men du må bare vise litt kraft. Men ikke for mye. Press på håndtaket mens du bruker skrujernet til å hjelpe og dytte ut klipsene når de er langt nok nede. Etter det er det bare å lirke de andre klipsene av. Egentlig ganske lett. Lenke til kommentar
moray Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Skulle "bøyd" en skrutrekker for det formålet.. Tenkt på det mange ganger.. Trangt med det hovedkortet.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Plasser skrujern nedi vifte arm sokkelen, press hardt ned og vipp uttover, det føles ofte ut som alt kommer til og gå til helvete, men det går som regel bra, aldri skjedd noe feil med meg, og jeg har samme tower og CPU.. Det er bare utrolig skummelt:) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg bestemte meg for å være brutal, trøkte hardt ned og vippet ut, var lett som bare det, og alt funker fortsatt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg bestemte meg for å være brutal, trøkte hardt ned og vippet ut, var lett som bare det, og alt funker fortsatt Bra! Hva slags vannkjøling er det du har har kjøpt egentlig? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Koolance Exos eksternt sett Funker som bare det... Men var sykt skummelt å montere det Min første opplevelse med vannkjøling noensinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå