NoLimit_^ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har et abit nf7-s ver 2.0 hovedkort, og må fjerne cpu vifta. Men det er forferdelig trangt der, og vifta sitter meget godt på, så har dere noen forslag til hvordan jeg kan fjerne den trygt og noenlunde enkelt? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ved hjelp av et lite skrujern. dytt det nedi og klem ut og den er løs som en tøs. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 For skummelt for sitt eget beste Lenke til kommentar
fixxer Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 pass på sp skrutrekker'n ikke glipper og du kjører den rett ned i hovedkortet... Det har jeg gjort.... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Nebbtang kan i noen tilfeller være tryggere. (Hvis man kommer til med en.) Eller å file spor eller noe i et flatt skrujern så det får debre tak. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Dettte høres skummelt ut! That be the truth Får vel bare la vannkjølinga stå i eska i hjørnet, å fortsette med 60C på en athlon xp 3000+(som jeg har måttet nedklokke for å få ting stabilt), siden jeg ikke tør ta av vifta Lenke til kommentar
eiD Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 kan du ikke bare ta ut hk'et først? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Er det strømforsyningen som står i veien? Det skal bare 4 skruer til for å fjerne den. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 nei, har sånn chieftec kabinett, så det e sånn stor vegg rett oppfor cpu-vifta Lenke til kommentar
JMW Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ved hjelp av et lite skrujern. dytt det nedi og klem ut og den er løs som en tøs. men bruk stjerneskrutrekker...syns det er bedre, glipper liksom ikke når du minst vil vente det ... hehe Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Et stort og et mellomstort flatt skrujern. Mellomstort skrujern brukes til å klemme ned klips. De andre bikker du mellom bøyle og cpuvifte. Vist det er plass til det da... (Og ikke bikke imot cpu!!!) Sånn jeg gjør når de er jævelie å få løs... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 kan du ikke bare ta ut hk'et først? skru ut hovedkortet... kan da ikke være så vanskelig Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Prøv å plukke ut alt som står i veien først! Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg tok bare et flatt skrujern. Men viften sitter sinnsykt bra fast. Var litt nervøs mens jeg holdt på. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 er ikke noe problem, flatt skrujern som du presser hardt og holder stødig mot den lille armen. Så presser du ned og trykker med den andre hånda på "håndtaket" på cpukjøleren mens du dytter litt utover med skrujernet, er vel noe slikt Lenke til kommentar
z00l Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Pass godt på at du ikke knuser kjerna på CPU nå da Litt enklere å komme til, hvis du tar ut strømforsyningen. -z00l- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ikke skremme stakkaren så mye da Men det går bra om du er forsiktig, men bestemt Lenke til kommentar
Raziel2p Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Fins det noen detaljerte guider på internett for å fjerne socket A kjøleribber? Helst med bilder. Vil bytte den på gamle PCen, men får den ikke løs i det hele tatt Endret 4. juni 2004 av ExC Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Burde vel være noe på AMD sine sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå