erlber Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Var på Spaceworld i dag, og så en "brønn" til cd, brenner el. lignende. Den koblet til pc'en med paralellkabel, men hvor raskt går det? Vil f. eks. en brenning få mye feil med paralellkabel? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Sikker på at det ikke var USB eller SCSI? En paralellkabel klarer nok ikke å pushe nok data til en cd-brenner. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Det kan umulig ha vært en ekstern boks med paralell-kabel. Overføringshastigheten er rett og slett for treig til den slags bruk.... Lenke til kommentar
Cocheeze Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Har sett samme greiene hos SpaceWorld jeg også.... Latterlig sak, og prisen var enda verre... Husker ikke hva den var, men for at jeg skulle ha brukt en slik "boks" måtte jeg nok ha fått betaling. Og JA det var paralell-kabel tilkobling på boksen, ikke USB eller SCSI...... cocheeze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå