LtdEdFred Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Heisann jeg har akkurat lastet ned et program i .iso format. Siden det virket som det ikke funket foreslo en kamerat at jeg skulle rename den til .exe så kanskje den ville funke. Det gjorde den altså ikke, men nå får jeg ikke gjort den om til .iso igjen. Kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. november 2001 Forfatter Del Skrevet 2. november 2001 opps dobbel post Lenke til kommentar
kripet Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Heisann! Skulle vel ikke være vanskeligere enn å skifte etternavn! Hvist etternavnet ikke vises i utforskeren så må du gå på vis -- alternativer og ta bort merket for "skjul filtype for kjente filtyper" Da skal etternavnet på filen vises, og du endrer det tilbake til iso. Fungerer ikke det så vet ikke jeg! :smile: Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Trolig er det ei image fil du har lastet ned, og du må bruke et brenne programm for å brenne den ut på cd. Nero skal gå vist eg ikkje hugser helt feil: -> File -> Burn Image -> leit deg fram til .iso filen og velg den. -> hugser ikkje heilt kva innstilling det skulle være på no. men mener det var "Mode 2" ! Det går også ann å pakke .iso filen ut, uten å brenne den! No hugser eg ikkje navnet på programmet du bruker til det. Har heller ikkje prøvd det tidlegare siden eg har brent ut på cd! Håper det hjelper deg litt !! _________________ Amd 1400@1456 Abit Kt7 512Mb Ram Apacer Geforce 2Mx/Mx400 @218/381 <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Okie85 på 2001-11-02 18:53 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Okie85 på 2001-11-02 18:53 ] Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Isobuster heter det. Det finnes også endel programmer som lar deg åpne ei iso-fil som en slags "virtuell" cd-rom. mvh Are-Harald Lenke til kommentar
Milla Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Mener du skal kunne bruke Isobuster istedenfor å brenne iso-fila. Du kan laste ned Isobuster her: http://www.ping.be/~pin11466/isobuster.htm Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. november 2001 Forfatter Del Skrevet 3. november 2001 Takk for all hjelp så langt(har lasta ned programmet), men jeg tror dere har misforstått meg litt. Jeg har gjort om den .iso fila til en .exe fil og nå får jeg ikke gjort den om til en iso fil igjen. Det er det jeg trenger hjelp med nå. Hvordan? Lenke til kommentar
sof Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 se svar fra "kripet" over i denne posten. Det løser problemet ditt. (eller du kan gjøre det i DOS, gå til katalogen der .exe fila ligger, skriv "ren filnavn.exe filnavn.iso" ferdig sof Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. november 2001 Forfatter Del Skrevet 3. november 2001 Yeeeeeeeeeesss. Det funka. takk alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå