*nitram* Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg kan jo legge det ut her i all offentlighet også jeg... Min mening om testen av Samsung 172X på Hardware.no_ Jeg er enig en god del av testen dere har utført men her ligger det også et stort MEN!! For det første gjelder det dette med at skjermen ikke har den gode fargespruten i f.eks. spill som Far Cry... Dette er det ikke bare jeg som er uenig i, for å si det sånn... Når det kommer til uttalelsene om baklyset som slår igjennom så kan jeg nom være enig, også nesten enig at innsynsvinkelen er for dårlig... Når det kommer til konklusjonen så er jeg igjen uenig... Når folk skal kjøpe seg en ny flatskjerm så er det ikke alle som leser hele testen dersom ikke konklusjonen er god nok. I konklusjonen deres står det at, jeg siterer; " Skjermen Samsung leverte til test denne gangen går til topps i bare én klasse: Design klassen. Vi vil faktisk si det så sterkt at vi aldri har sett en så elegant skjerm designmessig." Det er fint at dere nevner at skjermen har et flott design men det er ikke mange som gjør innkjøp pga designet. At den bare når til topps i Design klassen er jeg uenig i. Denne skjermen er faktisk så bra at flere av mine venner og kollegaer vurderer å kjøpe denne skjermen pga at den faktisk har den lille fargespruten som savnes hos andre skjermer. Derfor må jeg si at skjermen ikke bare når til topps i design klassen, men den er faktisk en god kandidat innenfor gaming klassen også... Spesielt med sine 12 ms i tillegg til at jeg personlig og andre mener at den har den fargespruten som trengs er denne skjermen så og si veldig bra til gaming... Jeg ble derfor sjokkert når jeg så denne konklusjonen og store deler av testen... Jeg har sett utallige filmer på denne skjermen og spiller spill daglig og jeg er storfornøyd... Det eneste "store" punktet denne skjermen faller igjennom på er prisen... Du lurer kanskje på om mine uttalelser er riktige eller ei? Dette avsnittet er hentet fra denne siden: http://reviews.cnet.com/Samsung_SyncMaster...7-30597293.html og den sier: "Attractive design; slim bezel; better-than-average gaming and video performance." Better than average??? Jeg må si meg enig i denne testen iallefall, og med tanke på at CNET har en av verdens ledende internett sider så tror jeg nok folk faktisk hører på dem... Derfor mener jeg med at skjermen er bedre enn det dere vill ha det til og at testen er feilaktig... Om det er grunnlag for å gjennomføre testen igjen for dere i Hardware bedømme selv :-) Ha en god Jul og et Godt Nytt År! Mvh NitRam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå