GSM Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 JAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Fikk beskjed om at jeg ikke kommer til å stryke i fransk allikevel siden jeg stod på tentamen!!! YES. Hurra . Trenger ikke bruke de neste 45 årene av mitt liv til å gå opp som privatisk allikevel. Det finnes altså rettferdighet i verden Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!Fikk beskjed om at jeg ikke kommer til å stryke i fransk allikevel siden jeg stod på tentamen!!! YES. Hurra . Trenger ikke bruke de neste 45 årene av mitt liv til å gå opp som privatisk allikevel. Det finnes altså rettferdighet i verden Graulerer både deg og fransklæreren din. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Graulerer både deg og fransklæreren din. Jupp. Jeg slipper å stresse med privatist eksamen, og hun slipper å skrapes ut av grillen på bilen min Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det finnes altså rettferdighet i verden Evt. barmhjertighet... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Graulerer både deg og fransklæreren din. Jupp. Jeg slipper å stresse med privatist eksamen, og hun slipper å skrapes ut av grillen på bilen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå