Gå til innhold

hva er galt??

Anbefalte innlegg

Hei.

Har radeon 9800pro ultimate edition fra sapphire.

Det sitter på P4C800-E deluxe hovedkort med p4 2.8 processor og 2gig pc3200 dual ram... Har ny skjerm som har 120 hertz i 800x600 oppløsning!

Men når jeg spiller counterstrike så faller fps ganske ofte ned !

Jeg har prøvd med og uten alle disse instillingene som vertikal sync osv osv.

antitropisk filtrering eller hva det heter!

prøvd alle kompinasjoner!

skal fast write være på eller av?

Er det I875P chipsettet som er så dårlig i forhold til 865PE?

eller hva gjør at det går så dårlig!

hilsen Skuffet gutt!

Håper noen kan hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

875 er bedre enn 865.

Har du antivirus i bakgrunnen, eller noen andre krevende prosesser gående?

Lenke til kommentar

Hz i 800x600 er vel rivende likegyldig. Den oppløsningen er kun fornuftig om du har 14" skjerm...

fastwrites lager ofte mer problemer enn det er verd. Marginal (om noen) forbedring av øtelse og økt sjanse for ustabilitet er hva jeg har lest.

Hakking i CS med det oppsettet må bety at noe er skikkelig galt! Har du noe i bakgrunnen som tar ressurser?

Lenke til kommentar

det eneste jeg har gående i bakgrunnen er norman virus kontroll og mIRC chatte program! Men det burde jo ikke være no problem når jeg har 2x 1024 minne brikker! det er vel mer en nok til å ha virus gående mens man spiller!

kanskje noen nye drivere eller oppdatere bios ville hjelpe!

Jeg har ikke diskettstasjon men har lest at asushovedkort kan oppdatere bios med windows fil!

har win2000pro og standard drivere på alt som det fulgte med!

Lenke til kommentar

Fast Write skal være av. Du kan ha det på, men det er ikke anbefalt.

Ha anisotropic filtering (AF) og anti-aliasing (AA) på "off" eller "application preference" for best ytelse, for "the eyecandy" kjører du begge på fullt, som kan trekke på FPS'en.

vertical sync. trekker på FPS'en, men hindrer vertikal "rivning" av bildet.

Hvor stort tap av fps er det snakk om? Så lenge den holder seg rundt eller over 60 fps har det absolutt ingen ting å si, ettersom øyet ditt ikke oppfatter fler bilder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...