mr. fotball Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei Fotball laget jeg spiller på skal til Norway-Cup i sommer å har tenkt å spleise på en cd-spiller. Spørsålet er enkelt: Hva er dt beste man kan få for 2000kr? Takk for alle svar Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 HeiFotball laget jeg spiller på skal til Norway-Cup i sommer å har tenkt å spleise på en cd-spiller. Spørsålet er enkelt: Hva er dt beste man kan få for 2000kr? Takk for alle svar er det en cd-spiller dere skal ha i en buss som dere skal kjøre til NC med? Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Ja, en bærbar. har sett litt på en boomblaster, det er vel noe beste man får tak i i denne prisklassen? Endret 4. juni 2004 av mr. fotball Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) JVC boomblaster er bra det det formålet. Mye ganske grei lyd, og den tåler litt røff behandling. Ulempen med den er at den spiser batterier. Vet ikke om du har strømuttak der du skal bruke den. Endret 4. juni 2004 av Peterman Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Vi har jo strøm der vi skal bo men ikke på turen til Norway Cup. Tror kanskje det er strø i minibusser, er ikke sikker. Noen som vet? P.S. kommer fra Stavnger Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det er vel mulighet for 12volt uttak i bussen. Jeg mener å huske du kan kjøre boomblastere på 12volt, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 ok men er boomblaster det beste man kan få fo 2000kr? Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det er vel mulighet for 12volt uttak i bussen. Jeg mener å huske du kan kjøre boomblastere på 12volt, men er ikke sikker. En del busser er det 24 volt på.. Boom blaster er nok det beste kjøpet ja. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) har du kanskje tenkt på å se inne på f.eks www.elkjop.no? JVC RVB99 PHILIPS AZ2558 JVC RVB550 andre Endret 5. juni 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Det gjorde jeg før jeg spurte, men det er ikke alltid elkjøp er best på alt vet du vell....... men kanskje du har en annen oppfatning? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 åja, hvordan kunne jeg vite det da ? kanskje du kunne si at du hadde sjekket på elkjøp da! Jeg ga bare ett eksempel jeg, for å hjelpe deg! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 rart de ikke har cd spiller i bussen da ? Sånn bilstereo lissom Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Det er nok bilstereo i bilen, men det er ikke det som er hovedbruksområdet. Har uansett ikke så gode erfaringer med bilstereoe i minibussen fra i fjor(skurra fælt med høyt volum). Men er det stor forskjell på de to boomblasterene? Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg vil også anbefale JVC boomblaster, den store typen. Det er en kjempefin spiller til sitt formål og har relativt kraftig lyd. Du bør ha 220V å koble den til ja;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå