Zitronballong Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei Lurte på en tinge her. Jeg prøvde ati tools her om dagen og satt den til å finne max core clock på kortet mitt. Etter at programet hadde kjørt i en og en halv time uten å ha funnet max clocken gadd jeg ikke mer. Lurer på om dere andre som har prøvd, har det sammen problemet som meg? Har et Powercolor 9800 pro @ XT. Lenke til kommentar
Akise Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja, det gikk ikke med mitt Asus 9600XT.. Den stillte den og mem. clock alt for høyt. Fikk artifracts i spill. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har du et 9800 PRO @ XT, så er det nok overklokket ganske nært grensen for hva det tåler uansett... Hvis ikke du har en monsterkjøler/ramsinks på kortet Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Har både ramsinks og en Zalman heatpipe med vifte Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Max core og max mem går til du stopper det. Du kan også sette i innstillingene at det skal stoppe etter f.eks 500sek uten artifacts... Lenke til kommentar
SephirothX Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 max core feature'n er ganske pålitelig, men det er derimot ikke max mem. Du bør overklokke dette for hånd, etter at folk har fått brent i stykker RAM'en på kortet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg synes ikke det er rart det blir feil når folk har skiftet bios fra f.eks pro til xt. Ikke rart atitool blir forvirret da . .... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 har ikke rivatuner en slik mulighet? du kan jo teste den også Lenke til kommentar
SephirothX Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg synes ikke det er rart det blir feil når folk har skiftet bios fra f.eks pro til xt. Ikke rart atitool blir forvirret da . .... Det går faktisk ikke på det. Den leter etter artifacts, og om den finner noen, setter den core'n ned litt. Den tar ikke utgangspunkt i kort eller noe som helst Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Når den skal finne max core og mem på mitt 9700np@Pro så går den feil vei Lenke til kommentar
SephirothX Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har hørt at den gjør dette hos noen.. Gjør det hos meg også, og jeg har artifacts på stock, så jeg håper på å få byttet... Er tross alt ikke normalt med artifacts på stock med 58ºC etter en stund massiv 3D Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har brukt atitool v. 20 (den som følger med omega basert på 4.5) Hvis man kjører core først virker det best . Kjør et par minutter og avbryt og save . Deretter har den gått greit oppover etterpå . Men et pro kort oppdatert til xt har jo gale default instillinger så det kan være at den oppdager artifacts allerede ved "stock". For således forsøke å klokke ned ?? ... Lenke til kommentar
SephirothX Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Finner den artifacts klokker den ned, ja Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 max core feature'n er ganske pålitelig, men det er derimot ikke max mem. Du bør overklokke dette for hånd, etter at folk har fått brent i stykker RAM'en på kortet. ? Folk som har brent kortene sine med å overklokke for mye. Godt gjøres mener nå jeg. Enten det eller veldig uheldig/dum. Lenke til kommentar
SephirothX Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Det er vel det at de trodde at det ATiTool foreslå burde fungere, og når de starter å spille blir ram'ene alt for varme -BAM- instant fried chicken Endret 4. juni 2004 av SephirothX Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Tja. Skal fremdeless være ganske uheldig. Har kjøre 3dmark med rammen "litt" for mye klokket. Omtrent så mye at hele skjermen ble grøt. I 10 min ca. Tror de fleste vil klokke ned litt når de går inn i spill og ser at grafikken er fucket Eller kanskje jeg bare var heldig når rammen overlevde Fancy med prisme forrensten Endret 4. juni 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
SephirothX Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Om ram'en er OC'a til det hinside skal det vel ikke mye til i 3Dmark før det lukter som om en rotte har tatt selvmord i ovnen? Det er et superfancy prisme. Men hey, jeg skal over til den mørke siden av månen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå