Marti Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Transparent og opaque viste seg ikke å være noen forskjell. Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har noe som heter "elevenes valg" på skolen min.Jeg og en venn skal lage CS film. Hjelpe meg! Går det ikke ann å finne på noe mer kreativt. Jaja, det drar i vertfall damer… ehhh.. er det noe som ikke drar damer så er det CS Lenke til kommentar
Marti Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Hadde vært kjempefint om noen hjalp meg med fraps her. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har du lest Faq'en som hellslayer nevnte? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Når skal den være ferdig? Fredag? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Fredag ja. Har lagd en haug med bra klipp (brukte <startmovie> metoden siden jeg ikke fikk fraps til å virke). Det eneste problemet er at jeg ikke skjønner hvordan man legger til effekter til en hel film på Videomach og ikke bare med bilder. Når jeg sier film, mener jeg filmsnuttene vi har lagd. Kan noen hjelpe meg med det? Her ser dere en oversikt over skjermen. Er det noen som kan litt om dette og vil forklare meg? Det er et eller annet med In-Point og Out-Point, det vet jeg, men jeg bare skjønner ikke hvordan... Klarte det fint med bilder men ikke med filmer. Endret 8. juni 2004 av Marti Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Fredag ja. Har lagd en haug med bra klipp (brukte <startmovie> metoden siden jeg ikke fikk fraps til å virke). Det eneste problemet er at jeg ikke skjønner hvordan man legger til effekter til en hel film på Videomach og ikke bare med bilder. Når jeg sier film, mener jeg filmsnuttene vi har lagd. Kan noen hjelpe meg med det? Her ser dere en oversikt over skjermen. Er det noen som kan litt om dette og vil forklare meg? Det er et eller annet med In-Point og Out-Point, det vet jeg, men jeg bare skjønner ikke hvordan... Klarte det fint med bilder men ikke med filmer. linken ble 404 Edit:ellers så skjønnte jeg ikke hva du mente! Endret 8. juni 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Marti Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Litt vanskelig å forklare, men aller først adder jeg en filmsnutt på 3-4 sekunder (Frag) inn i videomach, så skal jeg ha den til å Fade in på starten og fade ut på slutten. Hvordan gjør jeg det? Var ikke så vanskelig å forklare alikevel. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Nå virker linken btw. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 du kan egentlig bare lagre den som en film og deretter ta den inn i MM2 el. der er det enklere med effekter Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Fade inn og ut gjør du jo med redigeringsprogrammet. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Nei for det visste jeg ikke Plomma2. Det jeg trenger å vite er hvordan jeg gjør det med FILMSNUTTER og ikke med bilder... Kan noen her litt om ViedoMach? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Et spørsmål til... Hvordan skal jeg legge inn en introduksjon i starten og rulletekst på slutten? Er det programmer til det? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Deler av filmen er lagd og jeg lagret den med en sang for å se om det virket, men når jeg adda sangen ble filmen hakkete og sangen hakkete. Hva skjer? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 filmen blir også 30 sekunder kortere med musikk. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 bruk edit knappen.... ikke post så mange etter hverandre! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Hvordan ligger du ann etter skjemaet? høres ut som om du begyner å få litt dårlig tid nå The Master: La heller admin passe på det EDIT: Jeg har noe som heter "elevenes valg" på skolen min.Jeg og en venn skal lage CS film. Hjelpe meg! Går det ikke ann å finne på noe mer kreativt. Jaja, det drar i vertfall damer? ehhh.. er det noe som ikke drar damer så er det CS Det var nok ment som ironi da Endret 9. juni 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Et spørsmål til... Hvordan skal jeg legge inn en introduksjon i starten og rulletekst på slutten? Er det programmer til det? sony video vegas fungerer fint til slikt Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Nei for det visste jeg ikke Plomma2.Det jeg trenger å vite er hvordan jeg gjør det med FILMSNUTTER og ikke med bilder... Kan noen her litt om ViedoMach? Du lager fade inn og fade ut på FILMSNUTTER i redigeringsprogrammet. Jeg har gjort dette flere ganger før og vet hva jeg snakker om! Lenke til kommentar
Marti Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Nei for det visste jeg ikke Plomma2.Det jeg trenger å vite er hvordan jeg gjør det med FILMSNUTTER og ikke med bilder... Kan noen her litt om ViedoMach? Du lager fade inn og fade ut på FILMSNUTTER i redigeringsprogrammet. Jeg har gjort dette flere ganger før og vet hva jeg snakker om! Kanskje du kan forklare meg hvordan man gjør det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå