Marti Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Btw, jeg skal legge ut filmen her når den ferdig, dvs. til fredag eller lørdag. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg bruker som oftest videomach, hvilken oppløsning, og instilling er best å ta på? uten at filmen blir veldig stor da Lenke til kommentar
atrax Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvis ikke jeg får noen flotte kills, så tar jeg bare noen greie kills. Lærerene ser ikke forskjell alikevel! Lærerne ser bare 'et hjernedødt skytespill'... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Hvis ikke jeg får noen flotte kills, så tar jeg bare noen greie kills. Lærerene ser ikke forskjell alikevel! Lærerne ser bare 'et hjernedødt skytespill'... Argh... Noe med lærere jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg bruker som oftest videomach, hvilken oppløsning, og instilling er best å ta på? uten at filmen blir veldig stor da 300-400 i width ca.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg bruker som oftest videomach, hvilken oppløsning, og instilling er best å ta på? uten at filmen blir veldig stor da 300-400 i width ca.. mpeg? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Hvis ikke jeg får noen flotte kills, så tar jeg bare noen greie kills. Lærerene ser ikke forskjell alikevel! Lærerne ser bare 'et hjernedødt skytespill'... ikke bare lærere kan jeg legge til. foreldre også EDIT: kan vel legge til noe nyttig også. når du ska lage avi. filer av bmp bildene dine, bør du først lage dem ukomprimert i videomach, og så komprimere dem med den kodecksen du har valgt, i enten vegas eller premiere da slipper du å få avi. filene unøddvendig store. les litt her du, så skjønner du straks mye mer av størrelser, kvalitet og kodeckser enda en edit: dersom du skal ha filmen din i f.eks 800 x 600, ikke lag bmp bilder som er mindre enn det. det går bare ut over fargekvaliteten en ting til: les her : her Endret 6. juni 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg bruker som oftest videomach, hvilken oppløsning, og instilling er best å ta på? uten at filmen blir veldig stor da 300-400 i width ca.. mpeg? Jeg tar den i avi og bruker divx til komprimering. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg bruker som oftest videomach, hvilken oppløsning, og instilling er best å ta på? uten at filmen blir veldig stor da 300-400 i width ca.. mpeg? Jeg tar den i avi og bruker divx til komprimering. Ikke glem og velg bitrate på ca 1500-3000 (alt etter ønsket kvalitet/plass) Forøvrig funker xvid bra som codec Lenke til kommentar
Marti Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg får ikke demoen til å bli lagd. Jeg skriver <startdemos> <navn>. Det kommer opp 1 Demo (s) in loop. Etter jeg har tatt noen bra/greie kills, skriver jeg <stopdemo> og deretter skriver jeg <viewdemo> <navn>, trykker på load demo og der er det absolutt ingenting. Det er ingen .dem filer i ...Steam/SteamApps/********@start.no/counter-strike/cstrike mappa heller. Hva skjer? Ps: CS 1.6. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hmm.. Prøve å skriv Record <navn> etter på skriver du viewdemo <navn du valgte> Vis du skal lage demoen til bmp filer skriver du startmovie <valgfritt navn> <20-25> Lenke til kommentar
Marti Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 NÅ gikk det... Takker. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Huh... Har et problem med fraps. Kan man få bildet til å gå over hele skjermen? Dette er resultatet av en liten filmsnutt. (Spilte av demoen i SkPlayer) Ops. Glemte å gjøre om til Jpeg. Håper det gåt greit. (Fant ut at bildet var 3mb stort) Endret 7. juni 2004 av Marti Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Huh... Har et problem med fraps. Kan man få bildet til å gå over hele skjermen? Dette er resultatet av en liten filmsnutt. (Spilte av demoen i SkPlayer) Ops. Glemte å gjøre om til Jpeg. Håper det gåt greit. (Fant ut at bildet var 3mb stort) Ett lite tips: Gjør om bildene til .jpg format, så slipper de med dårlig linje å vente i 20 år før bilde kommer frem *Edit: Du var før meg *Svar: Jeg kan ikke se noe problem jeg, anna enn at jeg ikke ser filmen din i det hele tatt (Funker kanskje ikke med print screen?) Prøv noen andre spillere. (Bruker selv windows media player, og den funker perfekt ) Endret 7. juni 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
Marti Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hmm... Det ble ikke noe av bildet... Av en eller annen grunn kom ikke bildet fra DivX fram. Men det som skjer er at jeg bare ser det hjørnet som er øverst til venstre av det jeg spilte. Noe annet er at det står: Select a team 1. Terrorists 2. Counter-Terrorists Dette står etter at jeg joinet team... Kan jeg få noe hjelp? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Hvilken versjon av fraps har du? *Edit: Du kan jo lese igjenom faq da. Endret 7. juni 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg bruker som oftest videomach, hvilken oppløsning, og instilling er best å ta på? uten at filmen blir veldig stor da kjør gjerne 640x480 komprimer til divx i videomach (om du da bruker videomach), gjerne så god kvalitet som mulig når du er klar for å komprimere fila enda mer er det på tida å laste ned stoik video converter (wmv/avi-konverterer) her Lenke til kommentar
Marti Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Har Fraps 1.9D. Det er nok overlay corner som er problemet. Skal overlay stylen være transparent? Eller opaque? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kjører trasparent her. overlay corner er vel bare hvor fps vises eller husker jeg feil nå? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hmm... Kan være fullt mulig det ja... Skal sjekke en gang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå